Volvo prototype
- V300 register
- Verbannen
-
Kruising tussen de 343 en 144. Ik wist dit niet, maar ik vind 'm wel cool.
Lucluc
Lijkt een beetje Brits.
frits
Wat een ontzettende vetheid!!
admin
ik denk dat de rest van het artikel (en een plaatje op een wat betere resolutie???) zeeeeer welkom zijn
Gast
Dit is een 243. Eigenlijk een 240 met derde deur.
In het Volvo-museum in Goteborg staat een zwarte 243.
Gast
Ah! Duidelijk. Verkeerd onthouden met die 144 dan.
Ik heb helaas geen betere foto. Ik heb de foto in de supermarkt ICA met mijn telefoontje gemaakt, en dat levert dus maximaal dit resultaat op. Het blad heb ik niet gekocht...
variomagic
Maar omdat ie te veel op de Morris Marina leek, hebben ze het ontwerp geskipped...
Lucluc
dat zei ik, Brits
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
edit: en daar is ie weer!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_243 (verkeerd gebouwd, maar toch 30 stuks verkocht in Estland...goed bezig!)
Toch is dit weer een andere dan die ik gespot heb in dat tijdschrift. Er stond ook duidelijk bij dat hij gebaseerd was op de 300 en 100-serie en hij ziet er ook anders uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: de gele heeft ook een 242/244 grill volgens mij hoor...Dus gewoon een etappetje ouder als deze 240 3 deurs:+:
Edit 2: de 243 van wikepedia gaat over deze auto: Bekijk links en rechts maar eens...Zo'n fout kan ik me nog wel voorstellen. Haha, wat een blunder!
fotoalbum.ee/photos/Helinaad/1576381
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;44175 schreef : Daar geloof ik werkelijk geen zak van. Wegens een fout in de machines? En die fout produceert er ook meteen een achterklep, een ruit, wat interieur enzovoorts bij? lijkt mij onzin. Wel dat er wegens een fout niet meer zijn gebouwd...Maar dat lijkt er niet te staan
Edit: de gele heeft ook een 242/244 grill volgens mij hoor...Dus gewoon een etappetje ouder als deze 240 3 deurs:+:
Edit 2: de 243 van wikepedia gaat over deze auto: Bekijk links en rechts maar eens...Zo'n fout kan ik me nog wel voorstellen. Haha, wat een blunder!
fotoalbum.ee/photos/Helinaad/1576381
Hahahahaaaaaaah, geweldig!
En dan toch gewoon die auto's afmaken

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
wikipedia is een fuck-up dus:+. Wie weet van de eigenaar zelf ook...Dat ie 2 gechrashte 2 series had ofzo, haha.