Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;31486 schreef : Ik krijg ineens heel erg zin om 'Renault motor' te zeggen.
Renaultmotor in combinatie met een vario is helaas niet zo zuinig, maar dat ligt meer aan de vario dan aan de motor, heb ik het idee. Al is die Cleonmotor ook wel erg ouderwets. Met een moderne motor met injectie is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Desalnietemin rijd mijn vario nogal eens 1 op 12,5 tot wel 1 op 13,5. Ik zal het op mijn vakantietripje wederom bijhouden.
EDIT: een 'gewone' Volvo heeft meestal een belachelijk hoog gewicht in combinatie met een belachelijk grote motor en dan kan je natuurlijk geen Daihatsu Charade-achtige normen halen.
De B14 is een echte oermotor inderdaad! Daarmee kun je nooit naar huidige maatstaven 1.4 verbruik halen.
De betrouwbaarheid van dat torretje doet me wel goed trouwens... E?n van de weinige onderdelen die ik bij mijn auto nog niet vervangen heb :] En ik hoef er dan ook daadwerkelijk niet naar om te kijken, nooit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
grilkip;31600 schreef : Ik tank wel eens in Duitsland, daar zie ik wel eens 'ROZ 91' (ROZ 95 = EURO 95) aan de pomp. Het is uiteraard iets goedkoper, heeft iemand dat wel eens getankt?
Jawel, ik.
Ik kon niet zogauw verschil in prestaties merken, wel in prijs.
- V300 register
- Verbannen
-
Al zou ik het bij mn eigen 340 niet gaan tanken. Gaat je auto niet 'pingelen' met zo'n lage RON?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar een paar dagen geleden was ik nog in Duitsland en '91 was maar 1 cent goedkoper dan '95 dus dan laat maar.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

maak eens een zin af.
nu volgen we je niet meer

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

Ik wou zeggen dat je het instructieboekje inderdaad niet al te angstvallig op moet volgen, er zitten een hoop h???le grote veiligheidsmarges in

Edit: trouwens, ik heb ook zo'n verschrikkele hekel aan mensen die hun zin
- V300 register
- Verbannen
-

harry harry harry