Op nederlands kenteken zetten
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-09-2004 18:44 #648488
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Op nederlands kenteken zetten
tevens de manier om de wagen vanuit het buitenland naar nederland te rijden... kentekenplaten van een bestaande wagen(wel zelfde merk/model) erop, papieren mee en rijden maar!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-09-2004 20:29 #648489
door V300 register
"Het mag niet, maar het kan wel!"
(Rob Slotemaker)
(Rob Slotemaker)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-09-2004 20:54 #648490
door V300 register
as t nie ken zoas t mot, dan mot t mar zoas t ken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2004 08:54 #648491
door V300 register
Of lekker met een groen plaat de grens over karren... Kan wel niet, maar "Die Polizei" kent de handelaarsplaat ook niet. Ze reden zelfs achter me!! Hahahaah
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2004 09:43 #648492
door V300 register
Maar een groene plaat mag weer niet op zondag.
Toen ik bezig was met mijn racelicentie voor Zandvoort reed ik op zaterdagmorgen met de 360 met groene platen naar Zandvoort. Twee zaterdagen bij Haarlem aangehouden en moeten praten als Brugman om zonder prent weg te komen. De politie denkt (misschien terecht) dat sommigen door die groene platen lekker goedkoop en zonder APK (!) elke dag met een auto op de weg gaan.
Toen ik bezig was met mijn racelicentie voor Zandvoort reed ik op zaterdagmorgen met de 360 met groene platen naar Zandvoort. Twee zaterdagen bij Haarlem aangehouden en moeten praten als Brugman om zonder prent weg te komen. De politie denkt (misschien terecht) dat sommigen door die groene platen lekker goedkoop en zonder APK (!) elke dag met een auto op de weg gaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-03-2008 00:31 #703250
door V300 register
Aangeboden ? Tweede hands Volvo 340
Prijs ? ? 300
Beschrijving ?
Te koop wegens overlijden van eerste eigenaar. Goede staat. Benzine moter en automatisch. Eerste maal ingeschreven 14-10-87
Ik ga morgen (vandaag eigenlijk al) een bureau ophalen in de buurt van Leuven en wil voor de gein ff een kijkje nemen bij deze sedan die in de buurt te koop staat. Hoe staat het met de huidige invoerkosten?

Aangeboden ? Tweede hands Volvo 340
Prijs ? ? 300
Beschrijving ?
Te koop wegens overlijden van eerste eigenaar. Goede staat. Benzine moter en automatisch. Eerste maal ingeschreven 14-10-87
Ik ga morgen (vandaag eigenlijk al) een bureau ophalen in de buurt van Leuven en wil voor de gein ff een kijkje nemen bij deze sedan die in de buurt te koop staat. Hoe staat het met de huidige invoerkosten?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-03-2008 01:05 #703251
door V300 register
zal gezien de leeftijd van de auto maar om een heel laag bedrag gaan, geen honderden euro's.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-03-2008 01:08 #703252
door V300 register
10 % van de oorspronkelijke BPM
komt dus neer op 4,2% van de nieuwwaarde. wat dus al gauw meer is dan de vraagprijs
komt dus neer op 4,2% van de nieuwwaarde. wat dus al gauw meer is dan de vraagprijs

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-03-2008 17:41 #703281
door V300 register
niet met de tegenbewijsregeling, dan moet je de auto op waarde laten taxeren en dan ben je ineens veel minder kwijt.
taxatie circa 150 eu en de auto zal niet hoger dan duizend euro komen, dus een paar tientjes bpm hoog uit.
taxatie circa 150 eu en de auto zal niet hoger dan duizend euro komen, dus een paar tientjes bpm hoog uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-03-2008 17:05 #704072
door V300 register
Omkatten is nog niet zo makkelijk je zult ook de chassisnummers om moeten toveren. Je kunt ze er natuurlijk uit slijpen en terug lassen, en dan beweren dat die daar ooit eens geroest heeft...
Of een bevrienden apk keurmeester vinden die er niet zo op let... Bedoel ze kijken echt niet als ze je aanhouden naar de chasisnummers van een 340,er....
Of een bevrienden apk keurmeester vinden die er niet zo op let... Bedoel ze kijken echt niet als ze je aanhouden naar de chasisnummers van een 340,er....
Moderators: Mark Smeets