Volvo 340 special cvt b90
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2005 22:41 #625092
door V300 register
Volvo 340 special cvt b90 is gemaakt door V300 register
volvo 340 special cvt '90
Wat kunnen jullie zeggen over dit model uit dit jaar? Beter dan de voorgaande? Ik heb het niet zo op CVT maar degene wil dus ruilen met de mijne.
Moet goede wagen zijn.
Wat kunnen jullie zeggen over dit model uit dit jaar? Beter dan de voorgaande? Ik heb het niet zo op CVT maar degene wil dus ruilen met de mijne.
Moet goede wagen zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2005 22:58 #647728
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 special cvt b90
Frans,
Ik heb er 2 , 340 GL special van 1990.
1 met stuurbekrachtiging (73000km) en 1 zonder(79000km).
het zijn allebij dezelfde uitvoering, dus met elektr. ramen centrale vergr. stoelverwarming
3 drs en vario, dezelfde kleur ook nog..
ik moet zeggen dat het hele goeie auto's zijn
GEEN roest!!ze zijn echt heel goed geconcerveerd
en ook nadien extra getectyleerd.
evt. wil ik er ook wel 1 ruilen , maar hoeft niet,
heb er wel 1 te koop staan ( die zonder st.bekr.) maar in de 'sluimerstand'
dit is een foto van 2 maanden geleden.
Ik heb er 2 , 340 GL special van 1990.
1 met stuurbekrachtiging (73000km) en 1 zonder(79000km).
het zijn allebij dezelfde uitvoering, dus met elektr. ramen centrale vergr. stoelverwarming
3 drs en vario, dezelfde kleur ook nog..
ik moet zeggen dat het hele goeie auto's zijn
GEEN roest!!ze zijn echt heel goed geconcerveerd
en ook nadien extra getectyleerd.
evt. wil ik er ook wel 1 ruilen , maar hoeft niet,
heb er wel 1 te koop staan ( die zonder st.bekr.) maar in de 'sluimerstand'
dit is een foto van 2 maanden geleden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2005 23:17 #647729
door V300 register
Enne voor de CVT hoef je je geen zorgen te maken die zijn erg betrouwbaar, en een sprintje kan ook (als het moet).
tot 60-80 laat je de meeste achter je.
en met zoveel know how in de club .........
tot 60-80 laat je de meeste achter je.
en met zoveel know how in de club .........
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2005 23:26 #647730
door V300 register
Ik heb 2 contacten terug gemaild. De een vroeg prijs en ander ruil. Die van de CVT.
Ik heb ze nu beiden gemeld dat wie het eerst komt het eerst maalt. Jullie weten hoe het gaat met dit soort dingen.
En nu begin jij John ook over ruilen? En ook nog in Utrecht wonen.
Waarom lijkt eerst de wereld stil te staan en nu te gaan bewegen?
Bedankt voor de tips.
Ik heb ze nu beiden gemeld dat wie het eerst komt het eerst maalt. Jullie weten hoe het gaat met dit soort dingen.
En nu begin jij John ook over ruilen? En ook nog in Utrecht wonen.
Waarom lijkt eerst de wereld stil te staan en nu te gaan bewegen?
Bedankt voor de tips.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-12-2005 00:05 #647731
door V300 register
Hoi Frans,
voorbalk, achterste dwarsbalk, kokerbalken en... bij de laatste jaren ook de voorste rand van de motorkap. je kent ze onderhand wel die plekken.
verder heeft een 340 special geen elektrische ramen standaard, in tegenstelling tot de 340 GL special. de deurpanelen zijn ook iets minder sjiek enzo. maargoed, dat boeit eigenlijk niet zo, lijkt me.
het zijn vario's dus op de snelweg moet je weer gaan wennen aan meer toeren.. maar in de stad is t toch onovertroffen!
voorbalk, achterste dwarsbalk, kokerbalken en... bij de laatste jaren ook de voorste rand van de motorkap. je kent ze onderhand wel die plekken.
verder heeft een 340 special geen elektrische ramen standaard, in tegenstelling tot de 340 GL special. de deurpanelen zijn ook iets minder sjiek enzo. maargoed, dat boeit eigenlijk niet zo, lijkt me.
het zijn vario's dus op de snelweg moet je weer gaan wennen aan meer toeren.. maar in de stad is t toch onovertroffen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-04-2013 15:51 #926263
door V300 register
Aandrijving 340
Hallo allemaal.
Ik heb een 340 variomatic uit 89. Starten, lopen en niet rijden. Als ik hem in de D zet draait de primaire aandrijfas wel rond en goed ook. Ik hou hem niet tegen. De wielen blijven echter stil staan. Riemen zijn heel, als ik aan de wielen draai in de D stand gaat de primaire aandrijfas niet draaien. als ik aan het pientere pookje zit beweegt de stang van de overbrenging onder de auto ook.
Ik denk zelf dat de primaire kast kapot is. Of heeft iemand nog een ander idee? Zou het ook aan de luchtslangen kunnen liggen? Die heb ik eraf gehad om de startmotor te vervangen. Ik wilde gaan testrijden en na twee meter was het afgelopen.
Ik hoor het graag, groeten Arjan
Hallo allemaal.
Ik heb een 340 variomatic uit 89. Starten, lopen en niet rijden. Als ik hem in de D zet draait de primaire aandrijfas wel rond en goed ook. Ik hou hem niet tegen. De wielen blijven echter stil staan. Riemen zijn heel, als ik aan de wielen draai in de D stand gaat de primaire aandrijfas niet draaien. als ik aan het pientere pookje zit beweegt de stang van de overbrenging onder de auto ook.
Ik denk zelf dat de primaire kast kapot is. Of heeft iemand nog een ander idee? Zou het ook aan de luchtslangen kunnen liggen? Die heb ik eraf gehad om de startmotor te vervangen. Ik wilde gaan testrijden en na twee meter was het afgelopen.
Ik hoor het graag, groeten Arjan
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2013 10:36 #926299
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 340 special cvt b90
Sluit de primaire as wel aan op de as van de primair? (is ie niet rond van binnen of rubber versleten oid?. Hoor je bepaalde geluiden?
Moderators: Mark Smeets