Jullie mening gevraagd
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2006 11:39 #652114
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jullie mening gevraagd
Ik kan de zilvere ring zwart spuiten. Zou dat helpen denk je?
Maar dan moeten ze wel een beetje bij de rest van het dashbord passen..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2006 15:39 #652115
door V300 register
Wat dat paneeltje betreft: maak beide randen van je meters zwart of zilver of zo..en haal even het hele plaatje los. Een stukje leer met wat foam eronder eromheen vastlijmen doet ook wonderen.. Dan liggen de meters een beetje verzonken zeg maar, en het staak chique..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2006 19:41 #652116
door V300 register
het mooiste zou volgens mij zijn om dat plaatje waar nu de meters in komen te dumpen, en een nieuw plaatje te maken wat je wat dieper laat liggen in het dashboard (randjes afwerken met stukjes van een fotolijstje ofzo)
het nieuwe plaatje kun je bijvoorbeeld van triplex maken en met zwarte skai of stof bekleden. dan krijg je een beetje dezelfde looks als de bovenkant van t dashboard.
ik vind witte klokjes wel leuk in een moderne auto, bij deze past het niet zo. gelukkig kun je ze altijd eenvoudig uitwisselen, want ze zijn bijna allemaal 52 mm.
de extra zekeringen zou ik persoonlijk nooit in het zicht monteren. ik zou eerder gaan voor een luikje aan de zijkant van de console, waar je een kapje of klepje voor maakt. normaal gesproken hoef je er nooit bij namelijk, en als er een knalt heb je kans dat het gloeiende draadje eruit komt zetten.
Groetjes Wouter
het nieuwe plaatje kun je bijvoorbeeld van triplex maken en met zwarte skai of stof bekleden. dan krijg je een beetje dezelfde looks als de bovenkant van t dashboard.
ik vind witte klokjes wel leuk in een moderne auto, bij deze past het niet zo. gelukkig kun je ze altijd eenvoudig uitwisselen, want ze zijn bijna allemaal 52 mm.
de extra zekeringen zou ik persoonlijk nooit in het zicht monteren. ik zou eerder gaan voor een luikje aan de zijkant van de console, waar je een kapje of klepje voor maakt. normaal gesproken hoef je er nooit bij namelijk, en als er een knalt heb je kans dat het gloeiende draadje eruit komt zetten.
Groetjes Wouter
Moderators: Mark Smeets