Verschillen 340

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-05-2006 12:56 #624987 door V300 register
Verschillen 340 is gemaakt door V300 register
Hallo, als "verstokte" DAF-rijder ben ik me wat aan het orienteren op een 340, 343 of 345, uiteraard met variomatic. In de advertenties die her en der te vinden zijn komen allerlei afkortingen voor die ik niet kan plaatsen. K6, K9, S6, e.d. De K zal wel voor katalysator staan maar wat is het verschil tussen 6 en 9 en wat is S6 bijvoorbeeld.
Wat zijn de carrosseriepunten die extra oplettendheid vereisen? Ik zoek eigenlijk iets typisch 70 -80-igs. D.w.z. met leuke kleurencombi's in plaats van die saaie grijze binnenboel die je ook veel aantreft. Wat dat betreft vind ik de auberginekleurige met bruine bekleiding bijvoorbeeld wel aantrekkelijk. Zijn er nog ergen overzichten op internet te vinden van kleurencombi's?

Alvast bedankt,

Jeroen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-05-2006 13:48 #652148 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verschillen 340
Van die K6 etc. aanduiding hoef je je niks aan te trekken, dat zegt toch niks dat van belang is.

Carrosseriepunten:

Voorbalk (onder de bumper)
voorschermen onderaan
dorpels
De balken achter, onder de auto.

Als die zaken roestvrij zijn hoef je je denk ik niet druk te makan :P

Gewoon goed rondkijken naar een 340 (met bruin interieur). Er zijn er zat, bovendien zijn de vario's niets waard. Met een beetje geluk vind je voor nog geen paar honderd euro een roestvrije met nog geen ton op de klok. Verder alles laten staan wat je "niets" lijkt.

Ik geloof dat er wel een interieur overzicht ergens terug te vinden is. Maar je kan gewoon beter de advertenties afspeuren. Even bellen etc. Bovendien zou ik niet op marktplaats of speurders kijken, maar hier op de site. De advertenties hier zijn meestal goedkoper, bovendien wordt er vaak meer vermeld.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC