Advertentiepagina

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-05-2006 00:07 #624983 door V300 register
Advertentiepagina is gemaakt door V300 register
Leuk opgezet. Ik heb eerst tekst willen wijzigen. Geen respons. Nu heb ik beide items verkocht en wilde de advertenties verwijderen. U raadt het: geen respons.... Maak er een knopje bij "advertentie bewerken/verwijderen" ??
Zo krijg je best wel vervuiling.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-05-2006 08:13 #652154 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Advertentiepagina
Wat je zegt klopt niet helemaal. Klik simpel op ledenmenu, hoofdpagina, dan op mijn advertentie's en je kunt wijzigen en verwijderen zoveel je wilt!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-05-2006 08:59 #652155 door V300 register
Hoi Ron,

wil je de advertenties die gewijzigd moeten worden doorgeven aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ??

in het vervolg is het handiger om de advertenties te plaatsen onder de inlog van Luc, dan worden ze gekoppeld aan zijn profiel, en kun je ze later zonder problemen met zijn inlog ook weer wijzigen en verwijderen (wat Carlo omschrijft dus)

als je als gast advertenties plaatst, is er geen inlog, en kan de advertentie nergens aan gekoppeld worden. als ie dan nog wijzigbaar zou zijn, zou dat betekenen dat iedereen de advertentie zou kunnen aanpassen of verwijderen.
marktplaats heeft dat 'opgelost' door aan iedere advertentie een ingewikkelde code toe te kennen, die je moet kennen (copy-paste) om te kunnen wijzigen. Weet niet hoe moeilijk het is om dit op onze advertentie rubriek toe te passen...

wel lijkt het me een goed idee om bijvoorbeeld advertenties die al een X periode erop staan een keer te gaan verwijderen.
ik zat daarbij al te denken om een verschillende termijn te hanteren voor complete auto's, en onderdelen. Wat lijkt jullie een redelijke periode?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-05-2006 09:32 #652156 door V300 register
Ik wou het er eigenlijk al eerder over hebben, maar het is er niet van gekomen.

Ik dacht aan een termijn van 3 maanden voordat "gast" advertenties verwijderd worden. Mocht die "gast" het onderdeel (of whatever) nog niet verkocht hebben kan hij nog een nieuwe advertentie plaatsten. Bovendien lijkt mij dat "zoekers" een advertentie ouder dan 3 maanden toch niet meer serieus nemen.

Het is aan leden die zelf een advertentie geplaatst hebben, ook zorg voor dragen dat die verwijderd worden. Waarschijnlijk zal een deel van de ledenadvertenties toch ook bljven staan. Mischien dat ik die advertenties ook na 3 maanden moet verwijderen?

Je hebt je artikel toch eerder verkocht als het een recente advertentie is. Enig nadeel is dan dat je na die 3 maanden een nieuwe advertentie moet plaatsen.

(Bericht gewijzigd door rwdstudent op 31 mei 2006)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-06-2006 00:42 #652157 door V300 register
Situatie is duidelijk. Ik zal via Luc advertenties plaatsten. Bedankt voor de tip.
Grtz Ron

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-06-2006 23:39 #652158 door V300 register
de uitleg is nu voor iedereen zichtbaar op de advertentiepagina; hopelijk worden misverstanden zo verder voorkomen!

www.volvo300club.nl/advertenties.php

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC