Bij wie moet ik zijn?

Lees meer
16-12-2019 13:18 #186259 door Stijn v.d. Linde
Bij wie moet ik zijn? is gemaakt door Stijn v.d. Linde
Hoi allemaal,

Mijn Amazon wordt op dit moment goed opgeknapt en ik wil hem graag taxeren. Dat is in 2017 al eens gedaan door een niet-club-taxateur maar gezien de kosten bij de club is het eigenlijk een no-brainer.
Ik moet bij de TC zijn maar bij wie? Ik woon bij Arnhem in de buurt en volgens het kaartje woont er niemand enigszins in de buurt van de TC (en bekend met Amazon). Zie ik dat goed?
Hoe werkt de taxatie verder? Komt iemand naar je toe of ga jij juist naar een lid van de TC?

Super bedankt voor jullie hulp in ieder geval!

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-12-2019 13:26 #186260 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Bij wie moet ik zijn?
Bel even met de voorzitter van de technische commissie door de week van 19.00 tot 21.00 uur. Zie voor gegevens blz 82 en 83 in magazine nr 75.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-12-2019 13:29 #186261 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Bij wie moet ik zijn?
Super! Bedankt Niek!

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-12-2019 17:16 #186265 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Bij wie moet ik zijn?
Aan huis kan, naar het TC lid toe ook. Dat laatste is het goedkoopste. In geval van een keuring aan huis betaal je namelijk een bijdrage in de reiskosten en reistijd.
Maar afhankelijk van hoe ver je auto uit elkaar ligt is dat misschien toch de beste optie. Gezien de waardestijging die gepaard gaat met een restauratie is tussentijds taxeren best een goed idee. Houd er wel rekening mee dat alleen meetelt wat ook echt in/aan de auto zit. Dus een revisiemotor die ernaast klaar hebt staan om erin te gaan telt niet mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-12-2019 08:18 #186267 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Bij wie moet ik zijn?
Bedankt Lars! Dat is helemaal duidelijk! Geen revisie motor voor mij dus dat maakt het makkelijk ;).
De waardestijging is nog niet eens heel belangrijk, waardebepaling wel. 2017 is alweer een poos terug en ik was toen niet de eigenaar. Een taxatie bij de club lijkt mij sowieso betrouwbaarder doordat het hier natuurlijk kenners zijn. Bedankt voor je hulp!

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.