,, Update WA/Casco

Lees meer
19-10-2017 20:36 #172597 door Wijnand Wijers
,, Update WA/Casco is gemaakt door Wijnand Wijers
Beste forum vrienden en vriendinnen,

Allereerst bedankt Lars Rengersen en Renè Kruter voor de snelle reacties.
Internet door gespit, verzekeringen tot 7500 km bij de vleet. Maar wil je 10.000 km dan wordt het een moeilijker verhaal.
Bij Herasto opgevraagd de offerte ziet er goed uit. Maar na een aantal vragen en opmerkingen per mail is er sinds 2 dagen algehele stilte ( is dat teveel gevraag) komt niet serieus c.q. klantvriendelijk over.
Gio verzekeringen: Via de site van hen premies opgevraagd, hun ,, Motto ,, kwaliteit en snel, helaas geen reactie. Na een mail van mij, dat ze niet zo snel zijn als de advertentie in `t verenigingsblad ,, krijg ik daags erna s`middags een mail, kortom moet je daar je kostbare bezit verzekeren, MOOI NIET!!
Hebben jullie dan allemaal zo`n goede verzekering en voldoet die aan Art. 7:960 ik kan me het niet voorstellen dat een ieder de mooie verhalen van de tussenpersonen voor lief neemt.
Ik hoop nog een aantal berichten te ontvangen, welke serieuze verzekering er zijn.

met Volvo groet, Wijnand

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-10-2017 22:47 #172601 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic ,, Update WA/Casco
ik ben tevreden over de KNAC.
Bij GIO werd deelname aan clubritjes gelijk geschakeld met circuitracen, toen ik daar achter kwam waren ze een klant kwijt die 25 jaar lang drie auto's bij hen in verzekering had.
Goede polisvoorwaarden had de Nieuwe Hollandse Lloyd , maar toen die overgenomen was door Reaal werd stilzwijgend mijn kilometrage van 10K pj teruggesteld naar 5K. Aan de hand van mijn 3-jarigs taxatierapport kwamen ze er achter dat ik in 3 jaren wel 18K gereden had en dus de boel belazerde en hebben ze mijn dekking opgezegd, zonder mij daarvan in kennis te stellen. Ik heb enkele maanden onverzekerd rondgereden tot ik hier achter kwam.
De polisvoorwaarden bij KNAC voldoen aan mijn huidige wensen.

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.