,, ANWB Oldtimer verzekering ,,

Lees meer
15-10-2017 11:15 #172489 door Wijnand Wijers
,, ANWB Oldtimer verzekering ,, is gemaakt door Wijnand Wijers
Beste Volvo liefhebbers en, of liefhebsters,

Heeft iemand ervaring met de ANWB Oldtimer verzekering, ik lees Gio, Kuiper, Diks etc. maar ga je kijken op de sites dan wordt het wel heel donker in het bos.
Oorzaak van deze vragen of info is de nieuwe taxatie die heel positief is uitgevallen, maar het bijbehorend prijskaartje voor de WA/CASCO minder leuk is.

Graag reacties,
Wijnand

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2017 07:29 #172500 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic ,, ANWB Oldtimer verzekering ,,
Een aantal jaren terug heb ik ook wat onderzoek gedaan naar verzekeringen en daarna nog eens een keer een update. Zie www.oudevolvo.nl/blog/2014/03/25/oldtime...vo-123gt-afgesloten/
In die update viel de Europeesche af en kwam Unigarant in beeld (en volgens mij verleent die de dekking van de ANWB). Die lijkt mij nu de beste aanbieder voor een verzekering als tweede auto zonder recreatieve beperkingen, alleen kilometerbeperking.
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ben dus ook wel benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2017 16:59 - 16-10-2017 17:00 #172525 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic ,, ANWB Oldtimer verzekering ,,
Ik heb een gewone "kale" WA verzekering bij de ANWB voor beide oldtimers. Kost slechts €4.30 per maand. Samen met het Wegenwacht abonnement is dit voor mij voldoende. Bij pech wordt ik geholpen en bij een aanrijding wordt mijn auto naar huis of naar een garage gebracht. Casco vindt ik nergens interessant genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.