grrr vandaag een aanrijding gehad

Lees meer
22-07-2016 22:47 #162028 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Re:grrr vandaag een aanrijding gehad
Wilpac kan idd een idee zijn en Paul bedankt voor je aanbod. Eerst de verdere afwikkeling maar eens afwachten.

Groet, Hans
Discussie gesloten.
Lees meer
23-07-2016 12:36 #162033 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic grrr vandaag een aanrijding gehad
Ik heb het 2 weken geleden gehad met mijn scooter, een fietser keek niet uit met oversteken en ik pak hem net tussen voorwiel en trappers. Ik maakt al een uitwijkende manoeuvre maar de klap was hard. Fietser bewusteloos op de grond en ik kon nog maar net de scooter rechtop houden. 2 ambulances, 4 politie wagens en een trauma helicopter welk niet geland was want de beste man kwam weer bij. Bleek later in het ziekenhuis dat ie 4 gebroken ribben had en een flinke hersenschudding.

Ben met de scooter naar mijn dealer gereden en die heeft een schade rapport opgemaakt, gelukkig heb ik een bromscooter met een 200 cc frame en voorvork dus stevig maar de plastic kappen hadden de klap niet overleeft. Totaal incl arbeid 620 euro schade. Zo op het oog denk je die paar kapjes maar de helft is al arbeidsloon.
Discussie gesloten.
Lees meer
23-07-2016 19:18 #162043 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic grrr vandaag een aanrijding gehad
Tja, het bekende verhaal van ongelukjes en kleine hoekjes en zo... Je knapt er nooit echt van op :unsure:

Groet, Hans
Discussie gesloten.
  • Reinoud ter Braake
  • Reinoud ter Braake's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
23-07-2016 19:32 #162045 door Reinoud ter Braake
Beantwoord door Reinoud ter Braake in topic grrr vandaag een aanrijding gehad
Ik hoop dat je je auto hebt laten taxeren en all risk verzekerd hebt.
Veel succes en toch een goede vakantie gewenst

Stel niet uit, maar doe het vandaag
Discussie gesloten.
Lees meer
23-07-2016 20:31 #162046 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic grrr vandaag een aanrijding gehad
Ja, is getaxeerd en all-risks verzekerd. Fout ligt mijns inziens overigens 100% bij de tegenpartij: ik stond stil en hij reed met zijn aanhanger tegen mij op omdat hij de bocht te krap nam. Maar nu eerst lekker verder van de vakantie genieten B)

Groet, Hans
Discussie gesloten.
Lees meer
12-08-2016 05:59 #162453 door Paul Burghoorn
Beantwoord door Paul Burghoorn in topic grrr vandaag een aanrijding gehad
Laat eerst een prijsopgave maken liefst bij twee verschillende partijen voor een beter beeld. Dien deze in bij je eigen verzekeraar tezamen met het ingevulde schadeformulier. Als het goed is neemt jou verzekerar contact op met de verzekeraar van de tegen partij om het bedrag te verhalen. Zodra hun het licht op groen zetten kan jij het laten repareren.
Hopende dat jou verzekeraar niet dezelfde is als die van de tegen partij.

Ben wel benieuwd hoe het afloopt en hoe het na herstel er weer uit ziet. Hopelijk geen kleurverschil met de rest van de wagen. Succes.

Groeten Paul
Discussie gesloten.
Lees meer
18-08-2016 20:27 #162671 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic grrr vandaag een aanrijding gehad
Gisteren heeft de 145 bij het schadeherstelbedrijf gestaan in afwachting van de verzekeringsexpert. Deze kwam echter niet opdagen en na een telefoontje gaat de schade nu op basis van foto's en prijsopgave schadehersteller via de mail vastgelegd worden. Ben benieuwd.

Ik moet nu nog wel op zoek naar:
- sierstrip linksachter,
- sidelight compleet (dus rood kapje én armatuurtje),
- mooie achterbumper (zonder corrosie op alumium én zonder roest onder rubber strip).
Wie oh wie heeft dit nog liggen?

Groet, Hans
Discussie gesloten.
  • 11654-dummy
  • 11654-dummy's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Lees meer
18-08-2016 23:08 #162676 door 11654-dummy
Beantwoord door 11654-dummy in topic grrr vandaag een aanrijding gehad
Hoi Hans

Vervelend van de aanrijding.
Maar ga langs bij Toncar in Berkel roderijs. Zij kunnen je auto repareren en hebben de onderdelen die je zoekt.
Ze hebben ervaring met oldtimers Volvo.

Sterkte cees
Discussie gesloten.
  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
19-08-2016 16:57 #162689 door Arnold de Groot
Beantwoord door Arnold de Groot in topic grrr vandaag een aanrijding gehad
Hans,
Even in mijn doos met oude delen gekeken, wel twee rode kapjes maar geen armentuur en rand. Als het tenminste om een side marker zoals to op een 1800 zit gaat tenminste. Mocht je toch alleen een rode kap willen, je kunt hem van me krijgen, ik die er niets meer mee.
Arnold

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Discussie gesloten.
Lees meer
19-08-2016 19:30 #162691 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic grrr vandaag een aanrijding gehad
Arnold, ik denk dat het zo een platte sidemarker is. Ik heb nl ook een platte achter en voor. Die dikkere of eigenlijk taps toelopend waren alleen op de USA p1800 geleverd omdat de zijkant van de body meer wegloopt dan een 145 of 245.

Maar ik kan het mis hebben.
Discussie gesloten.