rembekrachter

• Ad Bruijns (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-03-2008 10:37 #50485 door Ad Bruijns (GAST)
rembekrachter is gemaakt door Ad Bruijns (GAST)
<p>Wie kan mij vertellen of er op mijn amazon 121 uit 1965 met een enkel systeem origineel een rembekrachter hoort te zitten? Zoniet dan gooi ik hem er tussenuit, want hij geeft m.i. alleen maar ellende.</p><p>vr gr </p><p>Ad</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kees Vos
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-03-2008 11:51 #88721 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic rembekrachter
<p>Ad,</p><p>Alleen op de amazone,s gebouwd vanaf augustus 1968 zitten orgineel een rembekrachtiger, voor augustus 1968 zitten dus van fabrieks wege geen rembekrachtiger, deze werden bijna altijd door de dealer ingebouwd.</p><p>Toch zou ik je aanraden om een rembekrachtiger te houden, dit geeft toch heel wat voordelen en veiligheid, je kunt een nieuwe plaatsen dan ben je denk ik van de problemen af.</p><p>Vr groeten Kees Vos Bennekom</p>

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-03-2008 13:07 #88720 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic rembekrachter
En als aanvulling daarop, dan zou ik een Lockheed rembekrachtiger inbouwen. Deze zijn volgens mij veel robuuster en betrouwbaarder dan (gereviseerde) Girling rembekrachtigers.

• Bernard Piek
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-03-2008 14:56 #88719 door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic rembekrachter
Ik heb al eens een bekrachtiger verwijderd. Het wil prima, alleen de pedaalkracht neemt fors toe. Als jij de enige bent die er in rijdt dan gaat het wel. Mocht je de auto uitlenen aan een familielid met een geringere fysieke kracht kan die voor nare verassingen komen te staan.

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-03-2008 22:11 #88718 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic rembekrachter
<p>de combi -uitvoering had bij schijfremmen wel altijd standaard een rembekrachtiger.</p><p>niek de boer</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD