remmen achter amazon '66

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-05-2008 19:10 #50363 door
remmen achter amazon '66 is gemaakt door
<p>Beste lezers,</p><p>Niet zo lang geleden heb ik een 2deurs amazon uit '66 aangeschaft. De auto is niet in top staat en ik ben geen groot sleutelaar maar toch kon ik de verleiding (misschien wat onverstandig achteraf) niet weerstaan.</p><p>Hoe dan ook, mijn amazon remt slecht. De mastercylinder is lek en de remschoenen zijn aan vervanging toe. Her en der op internet gekeken bij webshops voor nieuwe onderdelen maar ik kom er niet goed uit wat ik nu exact nodig heb. (kijk, ik ben dus een sleutel leek!) </p><p>kan iemand mij misschien een beetje op weg helpen?</p><p>vriendelijk dank</p><p>Jonathan</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-05-2008 19:32 #89194 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic remmen achter amazon '66
<p>De hoofdremcilinder is van het type enkel remsysteem onderdeelnummer 0662186, de wielremcilinders zijn nu even afhankelijk van het feit of er een rembekrachtiger is gemonteerd.</p><p>Als je een rembekrachtiger hebt dan mag er een wielremcilinder in van 22 mm zonder bekrachtiger 25 mm.</p><p>De voering heb je nodig met onderdeelnummer 271814</p><p>Succes met je auto!, </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-05-2008 19:37 #89193 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic remmen achter amazon '66
<p>Beste Jonathan,</p><p> </p><p>in jouw plaats bracht ik de AM naar betrouwbare garage in jouw buurt om je
auto eerst volledig in orde te brengen, want werken aan bvb remmen houdt
ernstige risico's in voor beginnende sleutelaars. Pas daarna kan je al
doende leren, en voldoende vertrouwen op doen om aan AM te werken.
Uiteindelijk zal je vast stellen dat de meeste zaken zelf goed doenbaar
zijn. Je kan verder ook je voordeel doen, zij het dan niet onmiddellijk,