Remtang rechts-voor gezocht

• Frank Timmerman (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
26-01-2009 13:28 #49902 door Frank Timmerman (GAST)
Remtang rechts-voor gezocht is gemaakt door Frank Timmerman (GAST)
<p>Mede Volvo-liefhebbers,</p><p>Ik laat mijn Amazon momenteel voor een grote beurt nakijken bij Auto 2000, en ik werd net gebeld door de monteur, zeggende dat de 'remtang rechts-voor' vervangen moet worden. Deze hebben ze echter niet in voorraad.
Bij deze de vraag, weet iemand waar ik dit kan aanschaffen?</p><p>Tevens heb ik de volgende onderdelen nodig:

- Werkcylinder van de koppeling
- Voorpijp v/d uitlaat</p><p>Hopelijk kunt u mij helpen aan een adres!</p><p>Frank </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-01-2009 17:20 #91165 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Remtang rechts-voor gezocht
<p><strong>Waarom drie keer dezelfde vraag Frank?</strong></p><p>Wordt gezellig lid van de club en dan kun je alles bij het VOD kopen, en ze sturen het als de bliksem naar je toe!</p><p>Verder kun je alle leveranciers op internet googelen, &oacute;&oacute;k die bij jou in de buurt of probeer een volvo startpagina.(En ook de klassieke Volvoreparateurs, die genoeg tweedehands in voorraad hebben kun je zo vinden)</p><p>Veel succes!</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD