Vervangen enkele rembekrachtiger, vreemde klacht

• Jan Verbree (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2009 21:16 #49662 door Jan Verbree (GAST)
Vervangen enkele rembekrachtiger, vreemde klacht is gemaakt door Jan Verbree (GAST)
<p>Dag,</p><p>ik heb er nu een originele opzitten, zo'n losse. Als ik die vervang door een nieuw type, moet ik daar dan ook de bevestigingsset voor kopen, of zijn leidingen en beugel het zelfde?</p><p>(De klacht die ik heb is dat bij het remmen na enkele seconden het rempedaal hard omhoog duwt en ook echt omhoog komt. Is dat een bekend verschijnsel?)</p><p> </p><p>Bedankt. Jan Verbree</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Bart Coppens
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
10-06-2009 23:26 #92294 door Bart Coppens
Beantwoord door Bart Coppens in topic Vervangen enkele rembekrachtiger, vreemde klacht
<p>Hoi Jan,</p><p>Ik heb op de mijne een nieuwer type van een Nissan op zitten, komt van de sloop. (sorry Volvo puristen ;) ) Deze heeft de vorige eigenaar erop gezet. Lijkt 1-op-1 te passen en het remt perfect!!! Als je geinteresseerd bent kan ik wel een paar foto's maken en kijken of het onderdeelnummer erop op staat.</p>

• Hans-Willem Geitz (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2009 07:51 #92293 door Hans-Willem Geitz (GAST)
Beantwoord door Hans-Willem Geitz (GAST) in topic Vervangen enkele rembekrachtiger, vreemde klacht
Hé een alternatieve rembekrachtiger, als je een foto hebt of de herkomst nog weet. Goed om te weten.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD