Remslang voor achteras Duett P210 (om de veerweg op te vangen) zelfde als voor?
- Thom Fransen
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
29-01-2025 23:15 - 29-01-2025 23:16 #1047978
door Thom Fransen
The difference between men and boys is the price of their toys
Remslang voor achteras Duett P210 (om de veerweg op te vangen) zelfde als voor? is gemaakt door Thom Fransen
Hallo,
Ik ben de remmen van mijn Duett weer aan het opbouwen.. UIteraard wil ik de remslangen vervangen en als ik in de webshop van de club kijk zie ik maar één type slang: 87695. Wordt dezelfde slang voor de voorwielremmen (2x) en achterremmen (1x) gebruikt?
Bedankt! Thom
Ik ben de remmen van mijn Duett weer aan het opbouwen.. UIteraard wil ik de remslangen vervangen en als ik in de webshop van de club kijk zie ik maar één type slang: 87695. Wordt dezelfde slang voor de voorwielremmen (2x) en achterremmen (1x) gebruikt?
Bedankt! Thom
Laatst bewerkt 29-01-2025 23:16 door Thom Fransen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-01-2025 16:10 #1047981
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Remslang voor achteras Duett P210 (om de veerweg op te vangen) zelfde als voor?
In het onderdelenboek staan verschillende codenummers voor de twee voorste en de achterste remslang.
Het VKO heeft alles omgecodeerd naar een onderdeelnummer. Kennelijk zijn de verschillen minimaal.
Bij een commerciële partij kun je nog wel de originele nummers krijgen maar de prijs is daar ook naar.
Het VKO heeft alles omgecodeerd naar een onderdeelnummer. Kennelijk zijn de verschillen minimaal.
Bij een commerciële partij kun je nog wel de originele nummers krijgen maar de prijs is daar ook naar.
- Thom Fransen
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
30-01-2025 22:31 #1047992
door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Remslang voor achteras Duett P210 (om de veerweg op te vangen) zelfde als voor?
Dankjewel Han!
Dan bestel ik deze voor achter.
Thom
Lekker aan het klussen
GElijk ombouwen naar gescheiden remsysteem voor en achter.
Thom
Dan bestel ik deze voor achter.
Thom
Lekker aan het klussen

GElijk ombouwen naar gescheiden remsysteem voor en achter.
Thom