Raadseltje. Wie herkent deze remklauw?

Lees meer
18-10-2009 10:21 #93371 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Raadseltje. Wie herkent deze remklauw?
<p>beste Edo, zou het nou niet veel gemakkelijker zijn om de remblokken te laten leveren door de garage die ze er ook onder mag zetten???</p><p>het prijsvoordeel dat je nu denkt te hebben wordt door de garagist waarschijnlijk toch wel verrekend in z'n arbeidsloon...</p><p>en bovendien zit je nu, als ik je verhaal goed begrijp, met een set remblokken waar je niks aan hebt. kunnen misschien wel retour maar daar wordt ook niemand echt blij van.</p><p>op de foto's zie ik dubbele slangen, dus het dubbel gescheiden remsysteem, dus het laatste type... maarrr, of hier dan ook nog onderlinge verschillen in zitten durf ik niet te zeggen.</p><p> </p><p>en, tot slot, het belangrijkste: remt de Ama weer als "een nieuwe"? oftewel, de Ardense bergen een beetje overleefd?</p>

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Edo Dijkgraaf (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-10-2009 22:14 #93370 door Edo Dijkgraaf (GAST)
Beantwoord door Edo Dijkgraaf (GAST) in topic Raadseltje. Wie herkent deze remklauw?
Mijn Ama is van 1969; ik ben van 1971. Ik weet dus niet hoe een nieuwe remde.

Normaal gesproken zou de garage het ook doen. Logisch. Ik heb de garagist ook op het hart gedrukt, dat hij de marge die hij misliep moest bijtellen.
Ik heb er veel lol in om klein onderhoud zelf te doen. Ik vond dit echter te groot om zelf te doen. Zou het daarom met wat vrienden van de Volvo 700 Vereniging (vies woord hier, merk ik) doen. Maar het lukte niet om af te spreken. Zodoende werd het de garage.

Bedankt voor de belangstelling voor mijn Ardennentrip. Als ik later deze week een loos momentje heb, zal ik mijn Amazonervaringen even op het forum plaatsen.

Groet,

Edo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.