goedkope lockheed rembekrachtiger ebay

  • Meindert Solkesz (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
16-04-2010 12:54 #49092 door Meindert Solkesz (GAST)
goedkope lockheed rembekrachtiger ebay is gemaakt door Meindert Solkesz (GAST)
Op ebay kwam ik de volgende lockheed rembekrachtiger tegen voor slechts 115 euro:http://cgi.ebay.nl/ROVER-80-95-100-LOCKHEED-TYPE-BRAKE-SERVO-UNIT-LR18221_W0QQitemZ260574085644QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3cab6d020c#ht_1776wt_939Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Zou het gezien de prijs misschien ook een replica kunnen zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-04-2010 19:08 #95270 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic goedkope lockheed rembekrachtiger ebay
<p>Het is een replica, dat schrijft de verkoper zef ook al ("Lockheed type..."). Zelf ooit ook zo'n ding nieuw gekocht bij Nordicar, kon na twee weken weer terug. Omgeruild voor een originele Lockheed en sindsdien geen problemen. </p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Meindert Solkesz (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
18-04-2010 17:26 #95269 door Meindert Solkesz (GAST)
Beantwoord door Meindert Solkesz (GAST) in topic goedkope lockheed rembekrachtiger ebay
In dat geval ga ik maar eens op zoek naar een originele lockheed rembekrachtiger. Op mijn zoektocht kwam ik er achter dat er redelijk wat verschillende types zijn, zoals druk ratio en boring van de slaaf cilinder. Heeft iemand enig idee wat voor de amazon geschikt is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-05-2010 19:33 #95268 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic goedkope lockheed rembekrachtiger ebay
<p>Die gegevens kun je hier opvragen: www.ccparts.nl/ </p><p>Overigens kunnen zij je eventueel ook wel een geschikte bekrachtiger leveren.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.