- Berichten: 20
Wat is er aan de hand??
- Niels Snoek (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
07-06-2010 15:28 #48974
door Niels Snoek (GAST)
Wat is er aan de hand?? is gemaakt door Niels Snoek (GAST)
<p>Hallo Mensen,</p><p> </p><p>Ik heb zaterdag 300km gereden zonder problemen. Zet mijn amazon combi sávonds thuis neer.De volgende ochtend wil ik nog even rijden maar toen deden de remmen het ineens niet meer. Mijn potje met remvloeistof zit nog helemaal vol, Maar ik moet twee keer pompen om druk te krijgen op de remmen. Het gekke is dan dat ie de druk niet verliest. Ik kan rustig 10 minuten druk houden als ik eenmaal druk heb. Waarschijnlijk wel langer maar mijn vriendin had geen zin langer de rem ingedrukt te houden. Wat zou dit kunnen zijn? </p><p>Heel vriendelijke groet,</p><p> </p><p>Niels Snoek</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 2280
07-06-2010 16:11 #95674
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Wat is er aan de hand??
Membraam van je rembekrachtiger misschien kapot??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Sven Hakbijl (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
- Berichten: 271
07-06-2010 19:06 #95673
door Sven Hakbijl (GAST)
Beantwoord door Sven Hakbijl (GAST) in topic Wat is er aan de hand??
Hoi Niels
Heb je de laatste tijd aan je remsysteem gewerkt? Misschien vloeistof bijgevuld omdat het niveau toch wat laag was? Jouw verhaal lijkt op lucht in het systeem. Dan kun je ook net zo lang druk houden als je wilt, maar als je wilt remmen moet je eerst pompen om echt hydraulische druk te krijgen en niet alleen de luchtbelletjes samen te persen. Probeer eens te ontluchten. Trouwens; een vriendin die je helpt door tien minuten het rempedaal ingedrukt te houden moet je zuinig op zijn! Die zijn er niet veel!
Groet: Sven
Heb je de laatste tijd aan je remsysteem gewerkt? Misschien vloeistof bijgevuld omdat het niveau toch wat laag was? Jouw verhaal lijkt op lucht in het systeem. Dan kun je ook net zo lang druk houden als je wilt, maar als je wilt remmen moet je eerst pompen om echt hydraulische druk te krijgen en niet alleen de luchtbelletjes samen te persen. Probeer eens te ontluchten. Trouwens; een vriendin die je helpt door tien minuten het rempedaal ingedrukt te houden moet je zuinig op zijn! Die zijn er niet veel!
Groet: Sven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bezoeker
-
07-06-2010 21:42 #95672
door
Beantwoord door in topic Wat is er aan de hand??
kor smit niels het kan ook zijn dat de cupjes van je hoofdrem cylinder versleten zijn daar zijn gewoon revisie setjes voor verkrijgbaar
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- jo jo (GAST)
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 317
09-06-2010 00:46 #95671
door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic Wat is er aan de hand??
<p>Kijk ook gelijk of je remschoenen achter nog gesteld moeten worden , als je daar teveel ruimte op hebt (slijtage) dan moet je ook pompen om ze ver genoeg naar buiten te drukken voor je echt remdruk hebt.. en anders idd lucht..</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niels Snoek (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 20
09-06-2010 13:34 #95670
door Niels Snoek (GAST)
Beantwoord door Niels Snoek (GAST) in topic Wat is er aan de hand??
<p>Allen bedankt voor het advies. Ik zal eerst eens even kijken naar de rem schoenen achter. Dit lijkt mij wel aannemelijk.</p><p>Lucht in de leiding zal mij verbazen want er is geen lek en remvloeistof genoeg. </p><p>De cupjes van de hoofdremcylinder kunnen natuurlijk ook maar dat is allemaal vrij nieuw.</p><p>De remschoenen heb ik nog nooit bekeken bij deze auto. Hier zou dus goed wat versleten kunnen zijn.</p><p>Vriendelijke groet,</p><p> </p><p>Niels Snoek</p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.