ander merk remklauw amazon enkel?

Lees meer
17-02-2022 14:54 #197874 door Frans Lotty
ander merk remklauw amazon enkel? is gemaakt door Frans Lotty
Heeft iemand hier al andere remklauwen dan girling gevonden als vervanging van de enkel systeem remklauwen van de amazon, dus met 1 rem leiding? Eventueel kan het natuurlijk ook de steek zijn die gebruikt is bij
het dubbelsysteem van de laatste serie amazon.
Ik ben benieuwd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2022 11:36 #197880 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic ander merk remklauw amazon enkel?
Frans, wat is de reden van je vraag?
Er is volop keuze in de bestaande remklauwen.
  • standaard revisie
  • Revisie met RVS zuigers
  • Nieuwe imitatie klauwen
  • En een ruime keus aan revisie setjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-02-2022 20:25 - 19-02-2022 21:55 #197908 door Frans Lotty
Beantwoord door Frans Lotty in topic ander merk remklauw amazon enkel?
Beste Han,

Bedankt voor jouw bericht. De reden voor deze vraag is dat ik de gewone remklauwen erg vervelend en op sommige punten slecht vind. bijvoorbeeld:
a. de verchroomde zuigers
b. het randje in de zuiger waar het rubber in moet.
Ik lees in jouw antwoord dat er ook rvs zuigers te krijgen zijn. dat is al een stuk beter, Dan houdt ik alleen dat iritante montage puntje over ven het rubber.
Ik zie alleen de losse rvs zuigers niet te koop bij het VOD, alleen complete ruil klauwen. Waar kan je die kopen?
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-02-2022 21:20 #197909 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic ander merk remklauw amazon enkel?
Die RVS zuigers ben ik ooit tegengekomen bij een leverancier van Engels spul. Wel ff goed zoeken voor de laagste prijs. Als ik google dan kom ik ze o.a. tegen bij Limora.
Maar wat is er mis met het originele spul? In '94 heb ik mijn auto gerestaureerd en toen nieuw rubbers in de klauwen gezet. Op de zuigers zaten wel wat roestputjes, but who cares! Inmiddels 250.000km gereden en nooit problemen gehad met de remmen. Maar het is wel essentieel  om onderhoud te plegen aan de remmen!!! Dus elke twee jaar de remolie verversen, doe je dat niet dan krijg je gegarandeerd ellende. En verder gewoon rijden. Rust roest (letterlijk).

En dankzij dat "vervelende randje" wordt de remzuiger goed afgeschermd voor remstof en straatvuil. Dus wat is het probleem?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.