wielen

  • Henriette Schoonderwoert (GAST)
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
17-09-2016 18:29 #163536 door Henriette Schoonderwoert (GAST)
wielen is gemaakt door Henriette Schoonderwoert (GAST)
geacht forum even een bericht hoe stom men kan zijn welnu ik merkte een schavend geluid Lings voor als je harder ging werd het geluid ook luider ik dacht een vast zittende rem aan bij de kanten kanten een nieuwe rem slang en een nieuwe rem cilinder geplaatst ontlucht en rijden maar maar helaas het geluid was het zelfde weer alles nagekeken maar ik niets vinden maar misschien is het wiellager stuk nieuwe set besteld en geplaatst afgesteld en rijden maar maar je snapt het het geluid bleef aanwezig na enige slapeloze nachten en vele euro,o armer kwam ik er niet ook de banden had ik al nagekeken (of er wat in zat) dacht ik het zal toch niet in de sier-ringen liggen ik heb namelijk white wiel randen geplaatst al jaren geleden toen ik de roestvrijstalen ring uit de velling haalde viel het mij op dat bij het bewuste voorwiel de zwarte band ontbrak vreemd maar waar en wat nu gereden zonder de bewuste sier-ring en het geluid was weg nu ben ik op zoek naar een bewuste ring wat is nu de cloe kijk eerst naar de sier-ring
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.