Remvloeistof reservoir ATE 1800E/1800ES waar verkrijgbaar!?

Lees meer
21-07-2016 19:13 #161990 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Remvloeistof reservoir ATE 1800E/1800ES waar verkrijgbaar!?
Nee Niek, dat denk ik niet.
GCP houdt het aantal hits bij op Hun site en laat Dan een nieuwe badge maken, vaak bij de originele firma.
Zijn dus echt nieuwe reservoirs, maar dat kost wel wat en ze verdienen er zelf ook op, het leuke is dat je ook via de Volvo dealers kunt bestellen.
Of gewoon via Nordicar, de importeur voorNederland.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
21-07-2016 19:21 #161993 door Arnold de Groot
Beantwoord door Arnold de Groot in topic Remvloeistof reservoir ATE 1800E/1800ES waar verkrijgbaar!?
Ik ben blij dat ze weer beschikbaar zijn, afgelopen maand toen ik met mijn remmen bezig was speelde dat wel in mijn gedachte, stel dat ik het reservoir tijdens het vullen of sleutelen beschadig? Groot probleem! Nu gedown rated naar een financieel probleem. En kwaliteit is wel prettig bij iets als je remmen. En er zijn onderdelen die in verhouding nog duurder zijn, vooral de sierdelen. Ook nog even gekeken naar de productie aantallen en die zijn natuurlijk niet groot van de 1800 met dit reservoir. Ik weet niet of ze nog door een ander automerk gebruikt zijn?

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sander Noordervliet
  • Sander Noordervliet's Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
22-07-2016 18:53 #162022 door Sander Noordervliet
Beantwoord door Sander Noordervliet in topic Re:Remvloeistof reservoir ATE 1800E/1800ES waar verkrijgbaar!?
Nordicar was een goed idee Ed. Vandaag maar even gebeld met als resultaat dat het juiste reservoir nu via de webshop verkrijgbaar is. Mijns inziens nog tegen een redelijke prijs ook. Ik ga eerdaags maar weer eens een winkelmandje vullen ☺

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-07-2016 18:04 #162039 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Re:Remvloeistof reservoir ATE 1800E/1800ES waar verkrijgbaar!?

Sander N. schreef : Nordicar was een goed idee Ed. Vandaag maar even gebeld met als resultaat dat het juiste reservoir nu via de webshop verkrijgbaar is. Mijns inziens nog tegen een redelijke prijs ook. Ik ga eerdaags maar weer eens een winkelmandje vullen ☺


Wat mooi dat het weer verkrijgbaar is! Ik voelde me destijds vrij machteloos. ATE dealer heeft mij in catalogus laten grasduinen, in oude voorraden mogen spitten, zonde resultaat. Ik heb toen via het forum van iemand een tweedehands tankje kunnen kopen voor 50€. Ik zou voor het remsysteem dus ook geen moeite hebben met 65€ voor een nieuw tankje..

Anyway; nu nog op voorraad zien te krijgen bij het VKO?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-07-2016 23:47 #162069 door Rudi Dortangs
Weet iemand of de nieuwe met of zonder "VOLVO" erop zijn?

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sander Noordervliet
  • Sander Noordervliet's Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
25-07-2016 11:49 #162074 door Sander Noordervliet
Beantwoord door Sander Noordervliet in topic Re:Remvloeistof reservoir ATE 1800E/1800ES waar verkrijgbaar!?

Rudi Dortangs schreef : Weet iemand of de nieuwe met of zonder "VOLVO" erop zijn?


Dat laat ik je weten zodra ik 'm binnen heb B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sander Noordervliet
  • Sander Noordervliet's Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
29-07-2016 17:57 - 29-07-2016 17:58 #162186 door Sander Noordervliet
Beantwoord door Sander Noordervliet in topic Re:Remvloeistof reservoir ATE 1800E/1800ES waar verkrijgbaar!?
Er staat geen Volvo op. Maar dat stond op het (originele?) reservoir wat eraf kwam ook niet....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-07-2016 00:58 #162196 door Rudi Dortangs
Hartelijk dank voor de mededeling.
Op de originele staat aan de zijkant zeker Volvo en ik dacht zelfs ook het onderdeelnummer.
Een originele is echter tegenwoordig niet meer zo mooi wit.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.