Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht

Lees meer
17-08-2013 22:00 #131043 door Jeroen Brouwers
Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht is gemaakt door Jeroen Brouwers
Hallo
ik ben mijn Duett uit '68 aan het opknappen en de remschoenen voor zijn zonder problemen vervangen en gesteld; nieuwe lagers binnen en buiten; weer in orde.
Op naar de achterkant.. de remtrommels zijn slecht. Ik heb het geluk een donor-auto te hebben en daar zijn ze prima. Ik wil ze dus graag vervangen en de remmen achter reviseren/vernieuwen. Al een aantal dingen geprobeerd maar ik krijg je onmogelijk los.

Ik lees hier verschillende keren dat een originele trekker geleend of gehuurd kan worden. Nu hoop ik dat iemand mij zo'n trekker kan lenen of verhuren. Zo mogelijk in de regio Maastricht. Ik hou me zeer aanbevolen.

Grt
Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-08-2013 22:09 #131045 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht
Jeroen, ik woon in Geleen en heb de trommeltrekker die je zoekt. Nu heb ik helaas hele slechte ervaringen met het uitlenen :x . Ik wil wel wat met je afspreken zodat we het samen kunnen doen. Stuur me even een PB'tje met je telefoonnummer, dan bel ik je.
Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2013 14:23 #131066 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht
Regio Zuid heeft diverse gereedschappen die bestemd zijn voor uitleen aan haar leden. Deze kun je tegen betaling van borg voor een bepaalde periode lenen.
De remtrommeltrekker is een van de gereedschappen in de uitleenpool.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2013 20:54 #131089 door Jeroen Brouwers
Beantwoord door Jeroen Brouwers in topic Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht
dank voor de reacties.

@Rob, dank voor het aanbod! Ik zal je zo ff een PB sturen.

@Han: ik ben nog nieuw: hoe gaat zoiets in zn werk?

Grt
jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-08-2013 22:21 #131138 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht
Even een mailtje sturen aan Regio Zuid of bellen.
Achter in het VKM staat een overzicht van alle bestuursleden, regio's, technische commissie etc.
Of via de website www.volvokv.nl/index.php?option= ... Itemid=157

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-08-2013 15:26 #131256 door Jeroen Brouwers
Beantwoord door Jeroen Brouwers in topic Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht
@Rob: nogmaals super bedankt vandaag. ik geloofde het niet maar met het juiste gereedschap is het idd 5 minuten werk... zucht.

@Han: ok, dank voor de info; zal er zeker op terugkomen later.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-08-2013 19:18 #131265 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht
Graag gedaan Jeroen, ik hoor het wel als je de remmen van je andere wagen wilt los halen.

Heel veel succes met de restauratie.

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-10-2013 22:17 #133172 door Jeroen Brouwers
Beantwoord door Jeroen Brouwers in topic Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht
nou, inmiddels de trekker weer geleend en klus geklaard: 2 nieuwe remschoenen achter, remcilinders waren nog goed na de boel uit elkaar gehaald te hebben, gereviseerde remtrommels geplaatst die netjes in de menie staan, handrem afgesteld, zaakje ontlucht en afgesteld. Works like a charm.
Nogmaals dank voor het lenen Rob.

PS. Voor iedereen die dit nog tegenkomt in een search om zelf remtrommels los te halen die goed vast zitten, breekijzers, warm stoken, weet ik wat op internet staat, niet doen! Met de juiste trekker is het echt 5 minuten werk, ook als ik het doe ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-10-2013 22:25 #133173 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Remtrommel trekker lenen/huren - regio Maastricht
He Jeroen, mooi dat het allemaal gelukt is. Ik was vanavond net te laat bij de deur, we zien elkaar vast nog eens.

Succes met je wagen.

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.