Derde remlicht op 1800E

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
01-05-2013 15:13 #126835 door Arnold de Groot
Derde remlicht op 1800E is gemaakt door Arnold de Groot
Hallo,
Vorige week een derde remlicht gemonteerd op mijn 1800E. Voor de veiligheid, het blijkt dat veel mensen zo gewoon zijn aan het 3e remlicht hoog in het midden dat ze de kleine remlichten missen. Ik heb een LED-strip gekocht (30 LEDs) en in een stuk deurrubber/profiel gelijmd. Het licht met klittenband tegen het raamrubber en de draad zo discreet mogelijk naar de achterlichten getrokken.
Mvg
Arnold


Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-05-2013 15:50 #126838 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Derde remlicht op 1800E
Schijnen de LEDs door de achterruit naar boven? Zie je er dan voldoende van, van achteren? Ik heb mijn LED daarom juist langs de ruit laten stralen. De ruit ligt immers platter dan 45°...
Hoe dan ook, een remlicht toevoegen is met deze lage karretjes niet onverstandig.






groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
01-05-2013 17:10 #126841 door Arnold de Groot
Beantwoord door Arnold de Groot in topic Derde remlicht op 1800E
Rob,
Jouw foto's waren de inspiratie voor mijn derde remlicht. Ik heb voor de definitieve montage eerst getest hoe de zichtbaarheid was, vanuit mijn gewone auto die achter de Volvo stond, vanuit een bestuurders positie.
Goed resultaat en ik hoop dat ze me niet van achter raken. Ben trouwens met mijn werk auto in een jaar tijd twee maal van achter aangereden.
Nog bedankt voor je foto's
Arnold


Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.