maat ontluchtingsnippels achter Amazon Combi

Lees meer
18-07-2011 09:46 #104741 door Maickel van Rossum
maat ontluchtingsnippels achter Amazon Combi is gemaakt door Maickel van Rossum
Beste Volvo vrienden,

Na het vervangen van mijn rembekrachtiger heb ik mijn remsysteem, voor zover het is gelukt, ontlucht. Dit komt er eigenlijk op neer dat wat het ontluchten betreft half werk is gedaan, aangezien ik de nippels achter niet los kreeg. De Amazon Combi remt nu wel goed, zeker in vergelijk met de defecte bekrachtiger. Ik wil echter de remmen achter ook ontluchten, dan voel ik me beter!

Sleutel 7 was te groot en sleutel 6 was te klein........ Met een griptang kwam ik er niet bij. Aangezien ik de hele dag al aan het klussen was en het inmiddels 19h00 was heb ik het erbij gelaten.

Heeft iemand een idee welke maat voor de ontluchtingsnippels achter is, of is hier een speciale sleutel voor? Het betreft een enkel remsysteem met schijven voor en trommels achter.

Groeten,
Maickel van Rossum
Amazon Combi 122s [1967] "Flip"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-07-2011 16:32 #104750 door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic maat ontluchtingsnippels achter Amazon Combi
1/4 inches

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-07-2011 21:08 #104766 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic maat ontluchtingsnippels achter Amazon Combi
Als je er al met een verkeerde maat op hebt gezeten zal een sleutel 1/4 ook wel niet meer helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-07-2011 12:31 #104786 door Maickel van Rossum
Beantwoord door Maickel van Rossum in topic maat ontluchtingsnippels achter Amazon Combi
Aangezien de sleutels er niet op pasten, zal de 1/4 inch nog wel passen.

Ik zal eens zo'n sleutel kopen, altijd handig om te hebben.

Bedankt!

Groeten,
Maickel van Rossum
Amazon Combi 122s [1967] "Flip"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-07-2011 13:39 #104787 door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic maat ontluchtingsnippels achter Amazon Combi
Zoizo handig om met een amazon engelse sleutels te hebben (ondanks dat ie uit Zweden komt) ,d'r zitten meer inchmaten in dan je zou verwachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.