remcylinder nippel afgebroken

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-12-2001 21:27 #57342 door
Na alle remmen weer perfect in orde te hebben even gecontroleerd of het ontluchtslangetje op de rem-ontluchtings nippel past. Blijkt dat 1 van de 4 nippels is afgebroken....hele rem weer eraf, cylinder er van af, wd40...weinig grip maar heb het stompje ernog niet uit gekregen. Voordat ik een nieuwe cylinder bestel, nog enige suggesties?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-12-2001 13:14 #59145 door
Beantwoord door in topic remcylinder nippel afgebroken
Remcilinder uit elkaar halen, voorzichtig het stompje warm/heet stoken met een brandertje. Als dat niet lukt vlak afslijpen en proberen met een z.g.n. linkse tap, als dat ook niet lukt is uitboren de laatste kans, niet met een te grote boor ik denk 4,5 a 5 mm good luck

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-12-2001 18:51 #59144 door
Beantwoord door in topic remcylinder nippel afgebroken
Als het om een remcilinder achter gaat, een nieuwe kost ongeveer fl. 25,--. Nu is het aan jou wat je er mee gaat doen. Een linkse tap is een goed idee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-12-2001 23:47 #59143 door
Beantwoord door in topic remcylinder nippel afgebroken
Heb ik al besteld...maar voor 66 piek exl. en niet eens de originele. Linkse tap ging best goed....afgebroken....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-12-2001 17:18 #59142 door
Beantwoord door in topic remcylinder nippel afgebroken
Bij Buttkereit Duitsland (Duisburg) heb ik een remcilinder gekocht voor DM 25,-- eind 2000, altijd goed om je heen kijken kan geld sparen. Ik had een kombinatie aankoop dus het was de rit waard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.