remleidingen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-02-2002 21:57 #57155 door
remleidingen is gemaakt door
Ik heb een Amazon uit 1966 type b18s met enkelvoudig onbekrachtigd remssysteem,schijven voor en trommels achter,weet iemand onder wat voor bestelnummer ik de remleidingen hiervoor moet bestellen? Ik zie diverse opties staan maar ook het onderdelenboek maakt mij qua nummers niet veel wijzer.Ik hoop dat er iemand is die mij dit wel duidelijk kan maken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-02-2002 01:28 #59845 door
Beantwoord door in topic remleidingen
Remleiding koop je per meter + een aantal nippels; zelf kraagjes erop maken en klaar is 't(kom anders maar even langs)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-02-2002 23:35 #59844 door
Beantwoord door in topic remleidingen
Bij het vod zijn complete sets te koop. De leidingen zijn genummerd, de nummers zijn vervolgens terug te vinden op een bijgevoegde tekening.Waar je op moet letten is de aansluiting van de remslang aan de voorzijde. Draai je het nippeltje in de slang (zoals bij de remklauw) of schroef je deze er op (zoals bij de hoofdremcilinder).Verder heb je voor de leidingen die naar de achterrem cilinders lopen, voor een '66er, de lange versie nodig. Dit in verband met de bocht die om de draagarmen wordt gemaakt. De sets hebben Art.nr. 881100 t/m 881104 prijzen tussen de 21 en 35 euro.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.