uitdraaien remtrommels

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-02-2002 18:39 #57142 door
uitdraaien remtrommels is gemaakt door
Kan iemand me vertellen waar ik mijn amazon remtrommels kan laten uitdraaien. Ik hoop op mogelijke "normale" opties in de buurt...standaard garages? Wat zijn de ervaringen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-02-2002 19:04 #59884 door
Beantwoord door in topic uitdraaien remtrommels
Arno,Ik weet niet waar je woont, maar in Apeldoorn is een bedrijf (Bakker & Bannink)dat remtrommels eenvoudig voor je uitdraaid.Na afspraak meestal 's morgens brengen en 's avonds halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-02-2002 20:20 #59883 door
Beantwoord door in topic uitdraaien remtrommels
Het zou mooi zijn als ze ook een filiaal in de buurt van Geleen (zuid limburg) zouden hebben..helaas. Maar nu we het er toch over hebben, welke prijs moet ik ongeveer in gedachten houden per trommel ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-02-2002 09:05 #59882 door
Beantwoord door in topic uitdraaien remtrommels
In de buurt van Geleen zal zeker een bedrijf zijn waar je de remtrommels uit kunt laten draaien, in de vrachtwagen sector gebeurt dit noch dagelijks. Het uitdraaien van de trommels gaat meestal gelijk op met het vernieuwen van de remvoering, de remvoering moet dezelfde ronding hebben als de trommel, anders raakt de remvoering maar voor een gedeelte de trommel waardoor je remvermogen verliest of de auto scheef remt. Waar je ook op moet letten is de dikte van de remtrommelwand deze mag niet te dun worden, een goed bedrijf weet dit wel. Kijk onder rem en frictie of remrevisie bedrijven. Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-02-2002 10:52 #59881 door
Beantwoord door in topic uitdraaien remtrommels
In Klimmen ben ik een keer bij een garage geweest (Schaepkens, 045-4052896) die in de buurt een garage wist die alles van oude Volvo's weet en daar ook veel mee werkte. Misschien kunnen zij je aan dat adresje helpen. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-02-2002 13:46 #59880 door
Beantwoord door in topic uitdraaien remtrommels
Ook ik ben nog niet helemaal klaar met mijn remmen (nog steeds niet door de APK), en de trommels staan nu bovenaan mijn actielijstje... Weet iemand een adresje in de buurt van Haarlem? Alvast bedankt.. Remko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.