remslang achter amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2002 13:47 #57129 door
remslang achter amazon is gemaakt door
Daar is ie weer. Even een terugmelding van voorafgaande remperikelen, de remslangen voor heb ik vervangen en de oude en nieuwe proberen door te blazen... Bij de probleemkant rechts, waar ik verwachte dat deze slechter zou remmen, deed ik het bijna in mijn broek...geen lucht door te krijgen. Bas de Koning had gelijk dichtgezwollen slang.Ik had bij het VOD ook de remslang voor achter besteld (die enkele die naar het T-stuk loopt), maar bij het vervangen merkte ik dat de nieuwe slang met lenge 37cm zo'n 3 cm te kort was in vergelijking met de oude. Staat helemaal strak. Niet goed dus (lijkt mij), dus de oude maar weer terug. Nu wil ik weten hoe lang de slang moet zijn en of er wellicht bij het versturen een fout is gemaakt (zat ook niet in een plastic zakje), of dat er iets fundamenteels fout is aan de Amazon...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2002 16:17 #59918 door
Beantwoord door in topic remslang achter amazon
Heb het zelfde probleem met de achterremslang, ook te kort. lijkt mij dus een probleem met de remslangen die geleverd worden.dus binnenkort terug naar het VOD met de oude remslang als voorbeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.