rembekrachtiging

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-03-2002 22:37 #57055 door
rembekrachtiging is gemaakt door
Hoofdloppelingscilinder met succes gereviseerd! Nu bemerk ik wat probleempjes met mijn rembekrachtiger (servo). Ik heb het idee dat die het niet meer naar behoren doet. Tussen het intrappen van de rem MET en ZONDER draaiende motor bemerk ik geen verschil terwijl dat uiteraard wel zou moeten. Vacuumslang losgetrokken, die trekt wel gewoon vacuum. Dus het ligt aan de servo. Wat kan dit zijn? Is het op te lossen/reviseren of dient de servo waarschijnlijk vervangen te worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-03-2002 12:17 #60137 door
Beantwoord door in topic rembekrachtiging
Hier krijg je meestal negatief nieuws over te horen, ik bedoel het reviseren van de rembekrachtiger. Verhalen van bij de 3e ging het pas goed, stemt je niet vrolijk. Het beste is dan om een nieuwe te kopen. Hierbij moet je diep in je portomonee tasten. Een alternatieve rembekrachtiger uit een ander model is natuurlijk ook een oplossing. De originele rembekrachtiger is niet altijd makkelijk te vinden. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd. resultaat was dat er een hele hoop remolie in kon, alleen niet via de juiste kanelen. Alles was aangevreten. Revisie sets zijn nog wel te krijgen, maar of je dit moet doen??????????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2002 08:33 #60136 door
Beantwoord door in topic rembekrachtiging
Rene,Je noemt een mogelijke alternatieve rembekrachtiger. Heb je hier ervaring mee, en over welk type praat je dan?? Is eentje uit een 240-serie ook mogelijk??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-03-2002 00:29 #60135 door
Beantwoord door in topic rembekrachtiging
remservo vervangen daar is niets meer aan te doen. ik had hetzelfde euvel en een ander erin gezet en het remt weer berelicht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.