sloper remklauwen amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-03-2003 22:29 #56046 door
sloper remklauwen amazon is gemaakt door
Hoi,weet iemand of er andere types remklauwen zijn die op een amazon 122S passen? Liefst redelijk verkrijgbaar bij reguliere slopers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-03-2003 19:24 #63535 door
Beantwoord door in topic sloper remklauwen amazon
Voor zover ik weet zijn de remmen op een Amazon van Lockheed of Girling. Of er overeenkomsten zijn met andere auto's zou ik niet weten. Ik heb echter in klassiekertijdschriften al zoveel overeenkomsten in bepaalde onderdelen gezien tussen verbazingwekkend verschillende auto's dat het me niet zou verbazen. Maar met remmen zou ik geen gokje willen wagen en alleen originele gereviseerde of nieuwe onderdelen gebruiken. Safety first!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-03-2003 16:45 #63534 door
Beantwoord door in topic sloper remklauwen amazon
Hai Lennard,Je hebt gelijk.Het VOD doet ze voor zo`n 170 euro per paar van de hand. Ik heb de ouwe geheel uit elkaar getrokken, veel heisa om die cups eruit te krijgen (heb een speciaal knelringetje met handvaten gelast.) en wat ontdek je dan? een paar door roest ingevreten cups die van z`n leven niet meer lekvrij te krijgen zijn.Ik ben wel bij slopers wezen kijken, er zit een amerikanen- en engelsensloop in Den Dolder. Er zijn wel wat soorten klauwen die passen, maar ook deze waren vaak in erbarmelijke staat.Da`s dus de moeite niet.groet,jasper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.