hoofdremcylinder duett

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2003 15:41 #56020 door
hoofdremcylinder duett is gemaakt door
Hallo'Mijn Duett van 1968 heeft een verse hoofdremcylinder nodig. Ik heb er een besteld bij Scandcar. Telefonisch. Hij kost 89 Euro. Op de prijslijsten op hun site zag ik echter dat de cylinder voor de 544 89 euro kostte en die voor de 444/duett 158 Euro. Ik heb gebeld, maar volgens die meneer die me hielp stond het in zijn systeem net andersom. Nu is mijn vraag. Kan ik het verschil zo op het oog zien? Of ga ik het pas merken als ik de hoofdremcylinder probeer te plaatsen en het dan net ergens niet helemaal past?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2003 23:40 #63649 door
Beantwoord door in topic hoofdremcylinder duett
Laat ik het dan anders vragen: Kan iemand mij het verschil vertellen tussen een hoofdremcylinder van een PV544 en een hoofdremcylinder van een PV210 ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-03-2003 16:06 #63648 door
Beantwoord door in topic hoofdremcylinder duett
Alleen deskundig op elkaars vragen waarschijnlijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-04-2003 08:44 #63647 door
Beantwoord door in topic hoofdremcylinder duett
Kom, kom Henk, niet te snel klagen als je een moeilijke vraag hebt gesteld, en niet binnen 2 dagen antwoord krijgt.Het enigste dat ik zo gauw weet is dat de vroege 444 en 445 een hoofdremcylinder hadden met de remvloeistofvoorraad in een kamertje bovenop de HRC zelf. Maar omdat dat zo lastig is, daar onder in de motorruimte, hebben ze later een rond voorraadvaatje gekregen die bovenaan het schutboard is bevestigd, met een leiding naar de HRC toe, die dan dus geen voorraadkamertje meer heeft.Maar vanaf waneer dat is veranderd? Je kunt het beste voor zulke vragen de CD met onderdelenboeken en servicemanuals kopen voor 10 Euro bij het VOD. Dan kan je het precies uitzoeken.Kees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-04-2003 14:42 #63646 door
Beantwoord door in topic hoofdremcylinder duett
Ik ben er achter, Kees! In de PV544 kan een grotere universele Hoofdremcylinder. In de Duett en de PV44 is daar geen plaats voor tussen de steunen en die heeft dus een kleinere. Alleen zou de universele goedkoper moeten zijn, maar mij wordt verzekerd dat ik de goede opgestuurd heb gekregen. Die van 89 Euro. Ik haal ,m zo op bij het postkantoortje. Dan zie ik het wel Ik heb ook maar zo'n trommelrukker er bij besteld, want achter wil ie niet los. Dus wie dat ding een keer moet lenen.....Tack so mycket voor de reactie Henk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.