remdruk schakelaar

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 15:04 #55479 door
remdruk schakelaar is gemaakt door
Wie kan mij vertellen waar, of wie heeft een remdrukschakelaar te koop? Deze 'sensor' moet in de 'brake warning valve'gedraait worden en registreerd drukverschil in het remsysteem van mijn Amazon uit '68.Gr.Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 20:42 #65683 door
Beantwoord door in topic remdruk schakelaar
Uit deze beschrijving neem ik aan dat je Amazon een dubbel remsysteem heeft. Dan ga ik ervan uit dat die niet verschilt t.o.v. een Amazon B20. In mijn catalogus vond ik artikelnr. 679938. Zoeken op "onderdelen" van deze site leverde het volgende op:<p>679938 CONTACT RENCONTR. 12.50

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 22:33 #65682 door
Beantwoord door in topic remdruk schakelaar
Bedankt! Het gaat idd om een B20 met dubbel remsysteem. Ik had al ooit eerder geprobeert een exemplaar te bemachtigen maar ze waar steeds niet leverbaar. Is hij voor 12,50 leverbaar via de v44 vereniging?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 17:32 #65681 door
Beantwoord door in topic remdruk schakelaar
Waar heb je hem proberen te kopen?<p>Dit is inderdaad te verkrijgen via het VOD.Dat het VOD iets in de prijslijst heeft staan is overigens geen garantie dat ze hem kunnen leveren, heb ik al vele malen mogen ondervinden. Wellicht is het verstandig eerst te informeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 17:57 #65680 door
Beantwoord door in topic remdruk schakelaar
Bij Scandcar. Ik ben overigens geen V44 lid. Kunt u mij toch aan zo'n schalaar helpen?Mvg,Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 19:29 #65679 door
Beantwoord door in topic remdruk schakelaar
Voor anderen kopen is één van de dingen die niet toegestaan is voor lidhouders. Dit om misbruik te voorkomen. Ik ben het met die regel eens.<br>Ik hoop dus dat je het niet erg vind, maar mijn atwoord moet helaas nee zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 19:48 #65678 door
Beantwoord door in topic remdruk schakelaar
Dat is jammer. Misschien dat scandcar er inmiddel een heeft. Weet iemand nog andere adressen? De V44 vereniging koopt ze tenslotte ook ergens in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-10-2003 15:08 #65677 door
Beantwoord door in topic remdruk schakelaar
Dag Guusik heb er nog wel een aantal liggen, getest en wel, anders zou ik ze niet bewaren. Die dingen gaan eigenlijk zo goed als nooit kapot, of je moet wel heel gek doen.Misschien kan ik je verder helpen. Mail maar als je interesse hebt: volvofiel@lycos.nlGroeten Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.