vastlopende remmen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-12-2003 21:33 #55223 door
vastlopende remmen is gemaakt door
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem:De remmen van mijn amazon lopen vast, niet de eerste 10 km/ 15min, maar daarna als ik geremd heb, lossen ze niet meer. Er is geen beweging meer in de auto te krijgen en na ongeveer 15 min zijn ze weer los. Geen idee of het belangrijk voor het oplossen van dit probleem maar deze amazon bezit een rembekrachtiging.Groet,Hillebrand

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-12-2003 22:52 #66682 door
Beantwoord door in topic vastlopende remmen
Flexibele slangen dicht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-12-2003 00:39 #66681 door
Beantwoord door in topic vastlopende remmen
Verlies je remolie?Dan kan de rembekrachtiger de oorzaak zijn.Trap eens met volle kracht op het pedaal, als dan stationair anders wordt en/of de straat blauw staat van de rook, is de bekrachtiger de oorzaak.Test: haal de vacuumslang los en afstoppen, ga dan rijden en kijk of het probleem zich voordoet. Zo niet , bekrachtiger.Houdt er rekening mee dat je harder moet trappen.Verder kan het zijn dat de blokken niet vrij lopen in de klauwen, Schoonmaken helpt meestal.Of de remmen lopen ergens aan en door wrijving zet de voering uit.Algeheel onderhoud (remmen reinigen) is geen overbodige luxe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-12-2003 00:06 #66680 door
Beantwoord door in topic vastlopende remmen
Dit is een probleem wat ik ook heb gehad. Ik heb me wezenloos gezocht, maar de oplossing lag toch tamelijk dichtbij. In de hoofdremcylinder zit een boring voor de aanvoer van remolie, maar iets verderop richting uitgang zit een compensatieboring, welke de remolie moet terugvoeren naar het reservoir als het systeem opwarmt. Indien de hoofdremcylinder bv is gehoond, kan er vuil achterblijven in de boring, met overdruk tot gevolg. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-12-2003 17:11 #66679 door
Beantwoord door in topic vastlopende remmen
het lijkt mij belangrijk om te weten welke rem/remmen vastlopen, of is het zelfs rondom?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.