rammelen rembekrachtiger

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-12-2003 10:12 #55189 door
rammelen rembekrachtiger is gemaakt door
lennard, je adviseert een rammelende luchtklep door te prikken. doel je daarmee op het bekende rammelen-bij-stationair- toerental zoals ook onze pas aangeschafte '69-er B20 doet? zo ja, waar zit dat rammelding? ik heb nl. nog niet iets kunnen vinden wat daar voor door moet gaan, toegegeven dat ik daar nog niet uitgebreid tijd voor heb kunnen nemen ivm andere prioriteiten aan de auto , maar hinderlijk, of eigenlijk meer irritant, blijft het. de 1800-klep, is die verkrijgbaar in het VOD?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-12-2003 11:33 #66794 door
Beantwoord door in topic rammelen rembekrachtiger
Ja, dat rammelen bij stationair deed mijn rembekrachtiger (type: enorme zwarte toeter) dus ook. De klep zit in de aansluiting voor de slang op de rembekrachtiger.<p>Ik heb even de factuur opgezocht waar de klep op staat (was makkelijk, het was nl. een mijn eerste vele bezoeken aan het VOD). Het blijkt overigens niet de klep van een 1800 te zijn, maar van de 164/240. Bij die modellen werd die kennelijk af-fabriek in de slang gemonteerd en niet in de rembekrachtiger.<p>Ik kan me ook nog herinneren dat er een revisiesetje te koop was voor de terugslagklep in de rembekrachtiger, maar bij het VOD adviseerde men mij de klep in de slang te plaatsen. Dat was bedrijfszekerder dan de revisieset.<p>Artikelnr. terugslagklep:<br>1228272 TERUGSLAGKLEP REMB. 12.28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-12-2003 12:02 #66793 door
Beantwoord door in topic rammelen rembekrachtiger
lennard, bedankt. weer een zorg(je) minder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.