remmen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-01-2004 20:06 #55082 door
remmen is gemaakt door
jongens,ik heb een vraag.Wat is normaal voor de remmen van een amazon,ik heb er zelf een met bekrachteging,moet ik toch stevig trappen ,hij remt echt minder als mijn740,nu reed ik laatst een proefrit in een andere amazon ,zonder bekrachteging die remde nog sneller dan mijn 740,hij blokkeerde zonder zwaar trappen al.zit er bij die iets fout of klopt er bij mij iets niet??????????ps.bij de apk 2weken geleden was bij mijn amazon volgens hun alles ok.groeten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-01-2004 09:13 #67126 door
Beantwoord door in topic remmen
Bij mijn amazon b20 met bekrachteging remt zeer licht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-01-2004 21:24 #67125 door
Beantwoord door in topic remmen
Van een rembekrachtiger gaat een auto niet beter remmen. Alleen de pedaaldruk die nodig is, is kleiner. Ook zonder rembekrachtiger kun je - als je hard genoeg trapt - de remmen laten blokkeren.<br>Blokkeren de remmen van een auto erg snel (zeker als het de achterremmen zijn), dan is er iets mis met de remdrukverdeler.<p>De ervaring die ik heb met een Amazon met dubbel systeem, schijfremmen vóór en een rembekrachtiger is dat de auto goed remt, maar dat er redelijk wat pedaalkracht nodig is in vergelijking met moderne auto's van de laatste paar jaren. Maar ik weet niet of mijn rembekrachtiger nog 100% is. Wietse heeft niet lang geleden een nieuwe geplaatst. Zijn Combi is een stukje zwaarder dan mijn 2-deurs, maar hij remde prima (ik had de pech een noodstop te moeten maken toen ik achter het stuur van zijn Combi zat, maar ook dat ging prima). Ik vond niet dat de benodigde pedaaldruk duidelijk minder was dan bij mijn auto. Het pedaal van zijn Combi was wel wat harder in het eerste stukje van de pedaalslag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-01-2004 22:37 #67124 door
Beantwoord door in topic remmen
bedankt,als ik het zo lees zijn mijn remmen wel goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.