terugslagklepje remservo
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2004 19:48 #53955
door
terugslagklepje remservo is gemaakt door
Eerder las ik op dit forum, dat een bekend Volvo-euvel een kapot terugslagklepje in de rembekrachtiger is. Die gaat dan stevig lopen tikken, vooral in het laag.
Nou herken ik dat, mijn rembekrachtiger tikt en tokt dat het een lieve lust is, maar elders op dit forum las ik, dat de Brezan gewoon een standaard terugslagklepje voor in de slang zou hebben. Maar bij Brezan kijkt men mij aan alsof ik vraag om een blik Sprqw#t voor mijn vliegende schotel. Ik kan het natuurlijk ook bestellen, maar daarmee wacht ik altijd liever tot ik een heel partijtje bij elkaar heb (verzendkosten!)
Kent iemand toevallig het betreffende onderdeel of heeft iemand een nummertje of merk zodat ze me bij Brezan wel begrijpen?
Nou herken ik dat, mijn rembekrachtiger tikt en tokt dat het een lieve lust is, maar elders op dit forum las ik, dat de Brezan gewoon een standaard terugslagklepje voor in de slang zou hebben. Maar bij Brezan kijkt men mij aan alsof ik vraag om een blik Sprqw#t voor mijn vliegende schotel. Ik kan het natuurlijk ook bestellen, maar daarmee wacht ik altijd liever tot ik een heel partijtje bij elkaar heb (verzendkosten!)
Kent iemand toevallig het betreffende onderdeel of heeft iemand een nummertje of merk zodat ze me bij Brezan wel begrijpen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2004 20:53 #72075
door
Beantwoord door in topic terugslagklepje remservo
Ik kocht begin dit jaar dit klepje bij het VOD voor €12,28 (excl.), onderdeelnr. 1228272.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2004 21:00 #72074
door
<i>bij Brezan kijkt men mij aan alsof ik vraag om een blik Sprqw#t voor mijn vliegende schotel.</i><br>Hahaha!! Verkopen ze dat óók al niet meer?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2004 21:21 #72073
door
? Het is gewoon een standaard terugslagklep, verkrijgbaar bij de betere autohandel ? Heb ik ook gebruikt, maar heb eerder dit jaar toch maar het (wel dure) origneel bij het VOD gehaald - staat gewoon beter.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2004 23:26 #72072
door
Ik begrijp wel dat dit onderdeel bij Scandcar of het VOD te koop zal zijn, maar ik woon in de buurt van TWEE Brezans (vandaar mijn vraag om een typenummertje) en ver uit de buurt van de voornoemde twee firma's. Ik bewoon namelijk de planeet Zeeland... alleen bereikbaar per vliegende schotel (na een flinke scheut Sprqw#t!)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2004 00:18 #72071
door
Ga naar de sloop en betrek er een voor een paar euro`s uit een opel of ford. Het liefst opel, ford ken ik alleen met dunnen vacuumslangetjes.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2004 08:51 #72070
door
.... VOD & Scandcar sturen onderdelen gewoon per post op - zelfs naar andere planeten ?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2004 17:31 #72069
door
Ik heb er zelf enkele gehaald bij de Volvo dealer, koste een paar euro. Moetje wel van het vroege type 240 vragen. Bij het latere type zitten ze rechtstreeks in de rembekrachtiger gedrukt.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2004 20:16 #72068
door
Hee Jos! De Volvodealer zit naast de Brezan, dus da's een goed idee, maar bedoel je nu een klepje voor in de slang of zo'n wit knietje dat op de bekrachtiger zelf zit?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2004 22:01 #72067
door
Dit is een klepje voor in de slang. Het jongere model 240 heeft zo'n knietje, het oude model (ongeveer half jaren 70) heeft zo'n recht klepje voor in de slang te monteren.