rem systeem
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2005 21:33 #53892
door
rem systeem is gemaakt door
hallo, ik heb een probleem, wie kan me helpen. Ik heb een amazon uit 1965 met een enkel rem systeem. Alle remleidingen zijn aangesloten, echter als ik de rem intrap blijven mijn remcilinders van de achterremmen uitstaan, ze gaan niet meer terug in de cilinders. De veren van links en rechts achter zijn in goede staat, en hebben voldoen spanning. Echter heel langzaam schuiven ze terug in de cilinder, pas na een dag zijn ze weer terug. Waar kan dit aan liggen? Ik heb de remleidingen achter de verdeler (druk verdeler voor en achter) door gespoten met hoge druk, en zitten niet verstopt. Kan het misschien aan de verdeler liggen o.i.d. Er zit een nieuw setje remcilinders op voor de achterremmen. De voorremmen doen het wel gewoon.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2005 23:17 #72469
door
Beantwoord door in topic rem systeem
Heb ik ook last van, ik heb sterke vermoedens dat het de remslang achter is.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2005 09:32 #72468
door
Kan inderdaad niet anders dan een verstopte remslang achter. Door ouderdom hoopt vuiligheid zich op en zorgt voor een prop in de slang, met hoge druk vanaf de hoofdremcilinder kan de vloeistof er wel langs naar achteren, maar terug wordt een probleem. Als je die slang gaat vervangen, neem voor die paar euro alsjeblieft ook de slangen voor mee, voor je het weet staan die vast als je ze niet vervangt. Succes!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2005 20:24 #72467
door
als het voor wel goed werkt,moet het de remslang wel zijn.Precies wat robert zegt!