remdrukbegrenzer

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-01-2005 17:16 #72544 door
remdrukbegrenzer is gemaakt door
Recentelijk heeft er op het forum een discussie gestaan over deze remdrukbegrenzer. Zoek even met de verrekijker; misschien zit er voor jou bruikbare informatie tussen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-01-2005 17:37 #53876 door
Beantwoord door in topic remdrukbegrenzer
De auto (Amazon 1967) is na 8 maanden bloed, zweet en tranen eindelijk klaar. Staat ze in de garage voor de A.P.K. Gaat spontaan de remdrukbegrenzer lekken. Bestel je toch een nieuwe/andere, kreeg ik als reactie van de monteur. Scandcar gebeld, "sorry meneer remdrukbegrenzers zijn niet meer gangbaar". Rondje gebeld maar nergens leverbaar.
Vraag1: weet iemand waar ik ze wel kan krijgen?
Vraag2:Bij het VOD zag ik remdrukverdelers, zijn dit dezelfde onderdelen?
Groet, Remy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-01-2005 20:50 #72543 door
Beantwoord door in topic remdrukbegrenzer
In het onderdelenboek staat een reparatieset onder nummer 273104. Als je zoekt onder de rubriek onderdelen op deze site dan verwijst 273104 naar 80671894 remverdeler. Waarschijnlijk is dit het juiste onderdeel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-01-2005 20:59 #72542 door
Beantwoord door in topic remdrukbegrenzer
Ha die Rob, meteen de juiste voor een vraag mijnerzijds.
Nog de beste wensen voor 2005.
Regelmatig duiken vragen op over schaars(er) wordende onderdelen.
Ik neem niet meer actief deel aan bestuursperikelen dus kan gewoon op dit forum je vragen hoe jullie (Bestuur/VOD)aankijken tegen herproducties en of hiervoor gelden beschikbaar worden gesteld/worden begroot.
Staan er nog zaken op stapel ?.
Zo los uit de pols, remdrukbegrenzers, 6-volt relais, chromen velgringen 140/1800, luchtschuiven B20, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Is het niet tijd voor een prioriteiten lijst, budgetaire planning, overleg met GCP o.i.d. ?
Hebben we meteen wat om over te praten zondagmiddag.
Tot dan,

Ed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-01-2005 00:11 #72541 door
Beantwoord door in topic remdrukbegrenzer
in de universele automaterialenhandel zijn remdrukverdelers nog gewoon te koop, vaak wel instelbare; afhankelijk van uitvoering tot 150€

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-01-2005 14:24 #72540 door
Beantwoord door in topic remdrukbegrenzer
Als het binnenwerk niet verkankert is dan is het alleen een kwestie van O ringen en een cupje vervangen. Het adres waar ik zo'n cupje heb gevonden staat op de site van regio oost
www.fullspeed.to/v44-oost
succes
ik heb ook een cone gemaakt om het cupje erop te krijgen want dat gaat niet zo maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.