rammelende rembekrachtiger
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2005 23:04 #53573
door
rammelende rembekrachtiger is gemaakt door
Ik heb in eerdere postings gelezen hoe een rammelende rembekrachtiger is op te lossen, maar heb pas over een maand vakantie en dus pas dan de tijd om er aan te klussen. Ik vroeg me af of er in de tussentijd wat goed fout kan gaan, of dat het geen punt is er een maand mee door te rijden.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2005 10:15 #74139
door
Beantwoord door in topic rammelende rembekrachtiger
Rammelt de rembekrachtiger zelf, of bedoel je het tikken van het terugslagklepje in de vacuumleiding?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2005 10:26 #74138
door
Ik weet dat niet zeker, maar denk het klepje zelf. Het klonk als het probleem zoals Lennard 'm regelmatig heeft beantwoord. Wat ik alleen niet kon vinden is of het verantwoord doorrijden is totdat ik vakantie heb.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2005 10:27 #74137
door
Het klepje zelf kan niet heel veel kwaad, als kan het wel zijn dat je vacuum daardoor veel eerder weg valt, en je bekarchtiger dus niet meer helpt. Je moet dan dus harder op het pedal trappen. Wel iets om op verdacht te zijn dus, maar de remwerking blijft gegarandeerd.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2005 10:43 #74136
door
Bedankt Ben. Ook goed om te weten dat de rem gewoon werkt zonder bekrachtiger. Alleen zijn dan wat sterkere beenspieren nodig, maak ik op uit je antwoord.
Bedankt Ben. Ook goed om te weten dat de rem gewoon werkt zonder bekrachtiger. Alleen zijn dan wat sterkere beenspieren nodig, maak ik op uit je antwoord.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2005 12:03 #74135
door
Precies, je moet harder drukken, maar de remwerking wordt er niet anders van. Maar zoals ik zei, mocht de functie van de bekrachtiger plots wegvallen, dan duurt het soms even voordat je door hebt dat je harder moet drukken, daar moet je dus eventueel wat verdachter op zijn, maar technisch gezien is er geen probleem.