rembekrachtiger

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-04-2005 10:11 #53447 door
rembekrachtiger is gemaakt door
Nu kan ik met de zoekfunctie op dit forum veel vinden over remmen en mankementen. Maar mijn probleem kan ik geen antwoord op vinden. <br> Ik heb een amazon combi, 69, met origineel rembekrachtiging. Sinds enkele dagen hoor ik lucht ontsnappen als ik op de rempedaal druk, automatisch gaat daardoor de motor ook slechter lopen als ik rem. Gisteren werkte de bekrachtiging nog wel goed, maar vandaag heb ik sterk het vermoeden dat ik alleen nog maar met mijn beenspieren aan het remmen ben. <br> Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen (vacuumslang heb ik vanochtend net vervangen, ligt het dus al niet meer aan) <br>Wel is mijn originele terugslagklep stuk, en heb ik de vervangende er nog niet weer ingedaan omdat die te klein is voor de diameter van de slang, kan het probleem alleen hier aan liggen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-04-2005 12:45 #74738 door
Beantwoord door in topic rembekrachtiger
heb ik ook gehad, vooral het anders stationnair lopen bij ingedrukte pedaal; helaas hielp alleen een nieuwe rembekrachtiger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-04-2005 20:15 #74737 door
Beantwoord door in topic rembekrachtiger
Bekent euvel .heb ik ook gehad .
Het membraam in je bekrachtiger is gescheurd .
niets aan te doen , nieuwe kopen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-04-2005 21:18 #74736 door
Beantwoord door in topic rembekrachtiger
Membraan is nog ok, alleen de afdichtingsrubbers zijn lek (voor of achter, bij hoofdremcilinder of ingaande stang van bekrachtiger). Deze setjes met nieuwe rubbers zijn nieuw te koop bij bijvoorbeeld Scandcar, kost je aanzienlijk minder dan een nieuwe!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.