remmen afstellen 544

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2005 23:06 #53050 door
remmen afstellen 544 is gemaakt door
Mijn pv544 heeft vóór en achter trommelremmen. Voor zijn ze te stellen met de standaard wieltjes maar achter zit het systeem van een bout die je kan aandraaien. Volgens het werkplaatshandboek moet je rondom de wieltjes aandraaien tot het wiel niet meer met de hand te verdraaien is en dan weer 12 tandjes terug. Vóór kan ik dat keurig zo doen maar achter dus niet. Hoe moet ik nu voor en achter gelijk krijgen? Of maakt dat niet uit en moet je alleen zorgen dat links en rechts gelijk is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2005 08:41 #76421 door
Beantwoord door in topic remmen afstellen 544
Uit welk jaar is de PV544? Misschien kan ik je dan helpen.
Ik heb er zelf een uit 1960, maar daar zitten aan alle trommelremmen wieltjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2005 08:51 #76420 door
Beantwoord door in topic remmen afstellen 544
Bouwjaar is 1963

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2005 20:24 #76419 door
Beantwoord door in topic remmen afstellen 544
Ik heb in diverse volvo onderdelenboeken voor je gezocht, maar bij de pv544 kom ik alleen trommelremmen tegen en bij de amazon en P1800 trommelremmen met een stelnokhuis.Dus,zijn jouw trommelremmen achter wel origineel? Heb je de trommel er wel eens afgehad? Om te weten of ze voor en achter goed afgesteld staan kan je ze laten testen bij een bedrijf waar ze de APK uitvoeren of bij een bandenbedrijf waar ze een remmentestbank hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2005 22:48 #76418 door
Beantwoord door in topic remmen afstellen 544
de mijne is van 1965. ivm kenteken krijgen bij de rdw heb ik de remmen ook eerst laten testen bij een keuringstation met remmentestbank. de remmen waren oke. toen met de uitdraai naar de RDW (5 km) en hij werd afgekeurd op de remmen. de uitdraai van het keuringstation boeide hem voor geen meter. groetjes roel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.