derde remlicht combi
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2005 12:34 #53049
door
derde remlicht combi is gemaakt door
Ik wil in mijn combi een derde remlicht plaatsen. Waar kan ik dat het handigste plaatsen, boven of onder. En hoe kan ik mooi de draad wegwerken, zonder teveel schade an te richten.
bvd, Fred
bvd, Fred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2005 12:35 #76425
door
Beantwoord door in topic derde remlicht combi
oops, het gaat om een Amazon combi uit '66
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2005 12:52 #76424
door
Ik heb hem bovenaan zitten (niet aan de klep maar aan de auto zelf). De draad heb ik een beetje tussen het hemeltje gefrut, maar verder niet echt weggewerkt (hij loopt nu gewoon langs de stijl het zijpaneel in aan de rechterkant).<br>
Behalve een derde remlicht kun je trouwens ook wel wat verbeteren aan de lichtopbrengst van de gewone remlichten, bijvoorbeeld met zilververf of folie aan de binnenkant (staat al vaker op dit forum).
Behalve een derde remlicht kun je trouwens ook wel wat verbeteren aan de lichtopbrengst van de gewone remlichten, bijvoorbeeld met zilververf of folie aan de binnenkant (staat al vaker op dit forum).
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2005 15:05 #76423
door
Ik heb hem aan de klep waardoor deze meeschaniert als de klep open gaat. Bevestiging via een metalen stripje dat ik op maat gebogen heb. Met sterk tweezijdig plakband dat door standbouwers wordt gebruikt zit ie al jaren vast. Draadje net als Marko tussen het hemeltje geduwd.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2005 00:19 #76422
door
Op mijn Combi heb ik een derde remlicht van een V70 (wordt bij dealers nogal eens verwijderd bij het plaatsen van spoiler met remlicht) gemonteerd. Gemakkelijk met kit aan bovenrand van de carrosserie, dus ook niet aan de klep. Kabeltje loopt vanaf een van de remlichten door de achterste stijl tot boven de hemel en komt er in het midden weer uit piepen. Van buitenaf is het remlicht niet te zien als het niet gebruikt wordt en des te beter als je remt.
Succes,
Leon
Succes,
Leon