waarschuwingschakelaar rem

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-03-2006 20:21 #52414 door
waarschuwingschakelaar rem is gemaakt door
Mijn volvo 1800E lekt remolie vanuit de waarschuwingsschakelaar. Deze zit op het eerste verdeelblokje gerekend vanaf het remoliereservoir. wie kan mij helpen aan het onderdeelnummer. in het onderdelenboek kan ik het niet vinden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-03-2006 22:59 #79796 door
Beantwoord door in topic waarschuwingschakelaar rem
679938 CONTACT REMCONTROLE 12.50 bij VOD

pagina 2846 op de V44-CD, nr 30, is dat 'm?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-03-2006 11:10 #79795 door
Beantwoord door in topic waarschuwingschakelaar rem
Wanneer het contactschakelaartje op het verdeelblokje lekt, kan het koperen ringetje lekken, maar de remolie komt dan wel uit het verdeelblokje zelf, wat inhoud dat waarschijnlijk de plunjertjes in het verdeelblokje lekken, en dat mag niet,dit kan gevolgen hebben op je remsysteem, ik zou het zekere voor het onzekere nemen en een nieuw verdeelblokje monteren.
Vr gr Kees Vos Bennekom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-03-2006 15:37 #79794 door
Beantwoord door in topic waarschuwingschakelaar rem
Ik heb hetzelfde probleem gehad, en of het mag of niet de olie lekte echt uit de schakelaar, langs de contacten, zeker niet via het blokje. Probleem was ook verholpen met een nieuwe schakelaar. Ik heb later een mechanische schakelaar uit een 140 (achter het pedaal) geplaatst, Is bedrijfszekerder. Eigenlijk zou ik nu het liefst het blokje vervangen door een exemplaar zonder gat voor schakelaar, of een de schakelaar door een blind plugje vervangen. De drukschakelaar is toch een soort achilleshiel in het remsysteem. Als hij ouder wordt, kan hij er zomaar mee ophouden en bovendien kan hij dus ook nog gaan lekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.