rembekrachtiger
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2006 10:45 #52296
door
rembekrachtiger is gemaakt door
Van mijn amazon(1969)lekt de rembekrachtiger lucht. Werkt dan ook niet meer. Gaat om het lange type dubbelremsyt.. Tijdens het remmen maakt het een sissend geluid en zakt het motortoerental behoorlijk. Lucht ,komt of wordt aangezogen, vanuit de lengtegleuf aan de onderzijde van de bekrachtiger. Alsof het vacuumhuis aldaar lek is of de zuiger vastzit. Iemand een idee? Uberhaubt demontabel? BVD
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2006 13:04 #80345
door
Beantwoord door in topic rembekrachtiger
Voor zover mij bekend is dit type niet te repareren. Dat wordt dus een nieuwe monteren.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2006 13:32 #80344
door
je moet even de slang dichtmaken met een M8 bout bijvoorbeeld als tijdelijke oplossing. ER zal verder inderdaad een nieuwe opmoeten (honderden euro`s) dus dat wordt de spaarpot.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2006 08:32 #80343
door
Ik heb eens begrepen dat een bekrachtiger uit een 240-serie ook gebruikt kan worden. Je hebt dan wel wat meer bouwlengte nodig (het geheel steekt nog wat verder de motorruimte in), maar bij een Amazon heb je die ruimte ook (bij een 140-serie schijnt hiervoor dan de accu in de weg te zitten).
Weet iemand of dit inderdaad zo is, want dan scheelt het aardig wat geld. En ik heb het verhaal ook alleen maar van de klok horen luiden en de...........
Weet iemand of dit inderdaad zo is, want dan scheelt het aardig wat geld. En ik heb het verhaal ook alleen maar van de klok horen luiden en de...........