bouten rembekrachting
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2006 20:49 #51976
door
bouten rembekrachting is gemaakt door
Beste Mensen, In de rembekrachtiging van mijn amazon `65 zijn twee bouten gevallen~(bouten waarmee hij aan de carroserie vast zit). Nu loopt de rem vast. Ik weet echter niet hoe ik deze open krijg. Heeft iemand suggesties? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2006 07:08 #81951
door
Beantwoord door in topic bouten rembekrachting
Ik weet hoe een rembekrachtiger eruitziet maar ik kan me bij jouw probleem niet direct iets voorstellen. Kan je iets specifieker zijn?
Een rembekrachtiger uit die tijd heeft 2 aansluitingen voor de remleidingen en een vacuumslang.Verder zit alles potdicht.Heb je al gevist met een magneetje of zoiets?
Een rembekrachtiger uit die tijd heeft 2 aansluitingen voor de remleidingen en een vacuumslang.Verder zit alles potdicht.Heb je al gevist met een magneetje of zoiets?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2006 10:25 #81950
door
De vorige eigenaar heeft denk ik een andere rembekrachtiging erin gebouwd (grote metaalkleurige met direct het remvloeistofreservoir erop gemonteerd, misschien volvo 240??)Aan de kant waar de bouten zitten zit denk ik geen vaccuum. Bij het demonteren zijn de bouten naar binnengevallen. Nu kan de remcilinder waarschijnlijk niet helemaal naar rust herstellen, waardoor hij constant blijft remmen. Via de gaten de bouten pakken is geen optie omdat deze te klein zijn. Ik zie als enige mogelijkheid op bepaalde plaatsen de behuizing open slijpen/boren, waardoor de bouten eruitgehaald kunnen worden. Graag hoor ik of iemand anders andere suggesties heeft. Bedankt!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2006 11:32 #81949
door
En hoe wou je de behuizing dan herstellen?
Ik zou niet teveel risico's nemen met je remmen.
Bekend van rembekrachtigers is dat je ervan af moet blijven en dat ze zeer moeilijk te repareren zijn. Gebruik de zoekfunctie maar.
Je kunt trouwens ook zonder rembekrachtiger rijden maar dan heb ik het wel over een orgineel systeem met een rembekrachtiger die via een remleiding gekoppeld is aan de hoofdremcilinder. Een rembekrachtiger die tussen twee leidingen is gemonteerd dus.
Succes en veel voorzichtigheid gewenst,
Han
Ik zou niet teveel risico's nemen met je remmen.
Bekend van rembekrachtigers is dat je ervan af moet blijven en dat ze zeer moeilijk te repareren zijn. Gebruik de zoekfunctie maar.
Je kunt trouwens ook zonder rembekrachtiger rijden maar dan heb ik het wel over een orgineel systeem met een rembekrachtiger die via een remleiding gekoppeld is aan de hoofdremcilinder. Een rembekrachtiger die tussen twee leidingen is gemonteerd dus.
Succes en veel voorzichtigheid gewenst,
Han