aanpassing hoofdremcilinder DUETT

• Frans Lotty
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
15-08-2006 13:24 #51945 door Frans Lotty
aanpassing hoofdremcilinder DUETT is gemaakt door Frans Lotty
Ik heb alles bij de vooras aangepast voor remklauwen met rembekrachtiger.De hoofdremcilinder moet echter ook nog aangepast worden. Weten jullie wat je er precies uit moet laten? Ik moet het nog openmaken en het revisie setje gebruiken, maar ik hoorde dat je iets uit de hoofdrem cilinder moet laten omdat hij anders blijft remmen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rudolf Kleyn
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
15-08-2006 13:53 #82048 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic aanpassing hoofdremcilinder DUETT
<p>Ik dacht dat je juist iets moet toevoegen: terugslagklepje (ringetje) uit hoofdremcilinder Amazon met schijven. Trommelremmen hebben veren ingebouwd waardoor na het remmen de voeringen worden teruggetrokken. Remblokken worden niet teruggetrokken van de schijven en blijven altijd licht aanlopen. Daarom is het belangrijk dat als je het pedaal loslaat de remdruk ook direct afneemt. Als dat langzaam gebeurt, doordat de vloeistof niet vlot wordt teruggezogen naar het reservoir kunnen de blokken en schijven te heet worden doordat ze te sterk blijven aanlopen. In de Amazon hoofdremcilinder zit daarom een ringetje om ervoor te zorgen dat de druk snel afneemt.</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD