rembekrachtiger 140 in te bouwen in Amazone?

• Onno van der Veer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2007 20:21 #50932 door Onno van der Veer
rembekrachtiger 140 in te bouwen in Amazone? is gemaakt door Onno van der Veer
<p>Aangezien bij de laatste apk keuring van mijn Volvo Amazone, bouwjaar 1969 met gescheiden remsysteem, de rembekrachtiger de geest gaf, vraag ik mij af of een rembekrachtiger, uit de 140 serie, zoals aangeboden door het VOD, artikel 1387640, zonder enige modificatie en in de juiste stand dus met de aansluiting van de terugslagklep aan de bovenzijde, is in te bouwen in mijn auto. Het prijsverschil met een lockheed rembekrachtiger welke ik via mijn garage kan aanschaffen is aanzienlijk.</p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaring,</p><p>vriendelijke groet,</p><p>Onno van der Veer.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Theo Rutten
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
21-09-2007 17:16 #86597 door Theo Rutten
Beantwoord door Theo Rutten in topic rembekrachtiger 140 in te bouwen in Amazone?
<p>De rembekrachtiger van een 140 past wel in een Amazone, maar je moet wel wat aanpassingen doen.</p><p>Ik heb de mijne ook vervangen door die van een 140, het enige verschil is dat de stang die van de pedaal naar de bekrachtiger gaat niet even lang is en dat het remoliebakje tegen de bekrachtiger komt. Dit laatste is geen probleem, het aanpassen van de stang neemt het meeste tijd in beslag...</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD