Terugplaatsen orginele P1800 carburators
- Marnix Postma
- Nieuw lid
- 

Minder
        Meer

07-11-2021 10:26                #196473
        door Marnix Postma

Terugplaatsen orginele P1800 carburators is gemaakt door Marnix Postma            

Hallo,
Ik heb sinds ruim een jaar een hele mooie P1800 uit 1963. Om hem zo origineel mogelijk te maken (overigens zonder daarbij helemaal door te slaan) zou ik graag de originele 2 carburators willen terugplaatsen.
De vorige eigenaar heeft deze vervangen door een enkele, de originele -incl. het spruitstuk- heb ik los meegekregen. Ik vermoed dat een revisie op zijn plaats is.
Kan iemand met ervaring hierin mij op weg helpen ? Bijv. een adres om de oude 2 carburators helemaal op te knappen ? Als diegene ook in staat is deze te plaatsen en af te stellen, ben ik helemaal blij.
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Marnix
06-26056670
    Ik heb sinds ruim een jaar een hele mooie P1800 uit 1963. Om hem zo origineel mogelijk te maken (overigens zonder daarbij helemaal door te slaan) zou ik graag de originele 2 carburators willen terugplaatsen.
De vorige eigenaar heeft deze vervangen door een enkele, de originele -incl. het spruitstuk- heb ik los meegekregen. Ik vermoed dat een revisie op zijn plaats is.
Kan iemand met ervaring hierin mij op weg helpen ? Bijv. een adres om de oude 2 carburators helemaal op te knappen ? Als diegene ook in staat is deze te plaatsen en af te stellen, ben ik helemaal blij.
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Marnix
06-26056670
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hansw
- 

- Platinum lid
- 

Minder
        Meer

07-11-2021 12:00         -  07-11-2021 12:01        #196475
        door Hansw

Beantwoord door Hansw in topic Terugplaatsen orginele P1800 carburators            

Hoi Marnix, ik heb geen aandelen maar Ben Flierman van Tinus Techniek kan je helpen, zowrl met de revisie als het monteren en afstellen. Google maar eens..
succes, Hans
    succes, Hans
        Laatst bewerkt 07-11-2021 12:01  door Hansw.        Reden: Schrijfvout    
- Marnix Postma
- Nieuw lid
- 

Minder
        Meer

07-11-2021 14:39                #196478
        door Marnix Postma

Beantwoord door Marnix Postma in topic Terugplaatsen orginele P1800 carburators            

Beste Hans, dank je, ik ga contact met hem opnemen! Mvrgr. Marnix