Heeft iemand interieur delen voor gordelbevestiging lampjes 1800E (of ES)

Lees meer
07-04-2021 10:04 #193359 door Han Kops
Hi, 

We zijn bezig onze 1800E beter te laten rijden en intussen zijn de motor, versnellingsbak en achteras al aangepakt, wat een grote verbetering in het rijden van de auto gegeven heeft.
Ik ben zelf wat rammeltjes en interieur zaken aan het bekijken en oplossen en een van de dingen is een fittinkje dar achter de gordelbevestiging los ligt te slingeren. 



Ik begrijp dat dit het fittinkje is voor de verlichting van de gordel bevestiging, zoals door een andere 1800E rijder aangegeven:



Ik zag dat er wel spanning op de fitting staat, een nieuw lampje is onderweg intussen.
Bij mijn auto mist echter de houder voor de fitting en ook het afdekplaatje.
Heeft iemand die misschien over, of een hele unit ter overname? 
Ik zou het graag zo origineel mogelijk willen herstellen. 

Dank vast, Han
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
08-04-2021 15:18 #193402 door Arnold de Groot
Eye opener, ik wist helemaal niet dat er een lampje zat op die plaats. Mijn PO (een van de) heeft blijkbaar het lampje weggehaald. Maar toen ik de 1800E (mei 1970) kocht ontbraken er meer lampjes en dergelijke, zoals de portier schakelaars, handrem schakelaar en veel lampjes. Maar ik kan je er ook niet aan helpen.

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2021 08:30 #193426 door Han Kops

Eye opener, ik wist helemaal niet dat er een lampje zat op die plaats. Mijn PO (een van de) heeft blijkbaar het lampje weggehaald. Maar toen ik de 1800E (mei 1970) kocht ontbraken er meer lampjes en dergelijke, zoals de portier schakelaars, handrem schakelaar en veel lampjes. Maar ik kan je er ook niet aan helpen.
Hi Arnold, 

Ik vermoed dat deze er bij jou uberhaubt nooit opgezeten hebben.
Naar ik begrijp is het op een "gewone E" (de coupe dus ;) ) sowieso alleen op de laatste serie(s?) geleverd.
Mogelijk dus zeldzaam in de E, die van mij is ook een late, uit 72.
In de ES is het gebruikelijker, naar ik begrijp. 

Misschien dat iemand hier de fijne details er van weet? 

grtjs, Han

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.